Gå til innhold

Commodore 8X DVD+R - noe tess ?

bengh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Var innom nyåpnet SIBA butikk på Liertoppen. De solgte Commodore 8X DVD+R for Nok 119,- pr 25 stk. Plukket med meg en pakke for å teste.

DVD Identifier rapporterer:

Prod id : VDSPMSAB

Prod: Interaxia AG

Media : 002

Rev: 001

Hast: 1-8x

Noen som har erfaring med disse platene ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brent 2 plater, disse fungerer ;)

Kun hørt at de har fått god rating på noen utenlandske sider, ikke sett disse selv.

Skrevet (endret)

VDSPMSAB er vel ansett som drittplater delux, men post gjerne erfaringer og resultater her!

Edit: Trykkleif

Endret av Gerrard
Skrevet

Akkurat plukket med meg en spindel selv - skal teste de etterhvert.

Så langt vet jeg at plextor 716A ikke klarer detektere platene en gang.

Tidligere VDSPMSAB plater jag har hatt har vært forferdelige (På linje med VANGUARD - som kommer fra samme fabrikk).

Skrevet (endret)

Brant en plate uten problemer i Nec 3500.

Nero CD-DVD Speed med Nec 3500 er perfekt opp til 3 GB men litt ruskete derover. Får teste feilrapportering i Liteon på jobb på mandag. Holdbarheten er det vel bare tiden som kan si noe om.

PS Får ikke langt ut bilder. Hvordan f... gjør man det - vedlegge fil funker ikke !

Edit: Funka vist alikevel når man redigere innlegg i etterkant.

post-62-1103311524_thumb.jpg

Endret av bengh
Skrevet

De selger disse platene på Computercuty i Sandvika for 99,- for en spindel på 25.

Og de er skikkelige mikke mus plater...ville ikke brukt de til backup av viktige ting.

Skrevet

Brukes kun til uvesentlige ting som dårlige DivX/Avi filmer, ting som gis bort etc.

Bruker kvalitet (Sony/Verbatim/Ricoh) til ting jeg ikke vil miste etc, men innrømmer at jeg trigges litt av rimelig pris og så er det artig å drive og teste litt. Ting sum funker perfekt er kjedelig - artigst å drive og fikse..... :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...