Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skoleelever kastet av skolebuss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg er glad denne avgjørelsen ble tatt.

Likevel mener jeg an kunne håndtert saken bedre.

 

Litt som å si at det er så mange kriminelle i landet, at vi må sette samtlige borgere i fengsel. Jeg har alltid oppført meg godt på bussen. Er ikke gøy å kastes av for noe andre er ansvarlige for.

 

Ellers hater jeg bråkete barn på bussen. Bedre å kutte av en finger på hver bråkmaker, og la de andre være i fred.

Lenke til kommentar
Litt som å si at det er så mange kriminelle i landet, at vi må sette samtlige borgere i fengsel. Jeg har alltid oppført meg godt på bussen. Er ikke gøy å kastes av for noe andre er ansvarlige for.

 

Ellers hater jeg bråkete barn på bussen. Bedre å kutte av en finger på hver bråkmaker, og la de andre være i fred.

En sjåfør skal kjøre buss/taxi, ikke følge med hvem som bråker og hvem som ikke gjør det. 75 unger er en del å holde styr på, så jeg skjønner godt at alle ble kastet ut. Da vet de hva de går i møte neste gang noe sånt skjer.

 

Men, selvfølgelig, å kutte fingrene av de som faktisk bråker er en meget god løsning. :)

Lenke til kommentar
Litt som å si at det er så mange kriminelle i landet, at vi må sette samtlige borgere i fengsel. Jeg har alltid oppført meg godt på bussen. Er ikke gøy å kastes av for noe andre er ansvarlige for.

 

Ellers hater jeg bråkete barn på bussen. Bedre å kutte av en finger på hver bråkmaker, og la de andre være i fred.

En sjåfør skal kjøre buss/taxi, ikke følge med hvem som bråker og hvem som ikke gjør det. 75 unger er en del å holde styr på, så jeg skjønner godt at alle ble kastet ut. Da vet de hva de går i møte neste gang noe sånt skjer.

 

Men, selvfølgelig, å kutte fingrene av de som faktisk bråker er en meget god løsning. :)

:w00t::fun:

Lenke til kommentar
Litt som å si at det er så mange kriminelle i landet, at vi må sette samtlige borgere i fengsel. Jeg har alltid oppført meg godt på bussen. Er ikke gøy å kastes av for noe andre er ansvarlige for.

 

Ellers hater jeg bråkete barn på bussen. Bedre å kutte av en finger på hver bråkmaker, og la de andre være i fred.

En sjåfør skal kjøre buss/taxi, ikke følge med hvem som bråker og hvem som ikke gjør det. 75 unger er en del å holde styr på, så jeg skjønner godt at alle ble kastet ut. Da vet de hva de går i møte neste gang noe sånt skjer.

 

Men, selvfølgelig, å kutte fingrene av de som faktisk bråker er en meget god løsning. :)

Jeg tror du glemte lille Timmy, Timmy O'Toole, som satt der bakerst, mens han forsøkte å være så stille som mulig, mens lungebetennelsen sakte skar seg inn i brystet. Lille Timmy har ikke råd til medisiner, og kan dø om han blir utsatt for sterk kulde.

 

Stakkars lille, stille, snille Timmy, som ikke gjorde annet enn å være på feil buss, til feil tid.

Endret av Fasces
Lenke til kommentar
SO? da skal du se den bussen jeg tar hverdag...

faen, de truer alltid og kaste oss av, men kan de gjøre det? NEI.

og når de har fått beskjeden så holder alltid noen den knappen. i et halvt minutte eller no.. jeg digger busssjafører som klikker :D

That's the f*cking problem. Autoritetene har ikke autoritet lenger og anarkiet hersker.

Lenke til kommentar
SO? da skal du se den bussen jeg tar hverdag...

faen, de truer alltid og kaste oss av, men kan de gjøre det? NEI.

og når de har fått beskjeden så holder alltid noen den knappen. i et halvt minutte eller no.. jeg digger busssjafører som klikker :D

Nok en person er da på listen min over folk som bør kastes av busser, metaforisk sett.

Lenke til kommentar
For en gammel surpeis den sjåføren var. Her har unge mennesker med lite penger betalt i dyre dommer rett i lomme til det grådige busselskapet, også blir de rett og slett hutet av bussen av en gammel fjomp som ikke tåler litt normal støy!

Han burde mistet jobben på flekken. Hadde jeg bitt kastet av hadde jeg gått til søksmål på flekken!

Betalt i dyre dommer? Noen gang hørt om busskort/gratis skoleskyss? ;)

Lenke til kommentar
For en gammel surpeis den sjåføren var. Her har unge mennesker med lite penger betalt i dyre dommer rett i lomme til det grådige busselskapet, også blir de rett og slett hutet av bussen av en gammel fjomp som ikke tåler litt normal støy!

Han burde mistet jobben på flekken. Hadde jeg bitt kastet av hadde jeg gått til søksmål på flekken!

Betalt i dyre dommer? Noen gang hørt om busskort/gratis skoleskyss? ;)

Don't feed the troll.

Lenke til kommentar

Dette her klarer sjåføren på skolebussen våres å gjøre, uten at noen har gjort noe gale. Og begrunnelsen, han skal hjem og spise middag. I tillegg til dette kjører han utenom diverse busstopp med vilje, og skylder på at ruteplanleggeren (den som lager rutene) ikke har skrevet stoppet inn i ruten. Problemet er bare at bussen står ikke i noe rute, den skal gå fra skolen og få elevene hjem.

 

Merksnod fyr egentlig. Og av en eller annen grunn har folk begynnt å kalle ham Quisling.

Lenke til kommentar

Her kan man vel brukte uttrykket eid? Det verste som skjedde med oss på bussen var at bussjaføren kjørte forbi noen stopp fordi det var en gjeng som oppførte seg som noen idioter. Det gjorde meg forresten ingenting, han stoppet jo på mitt stopp, men jeg skjønner godt at de gjør sånt. Jobben er kjip nok hvis alle oppfører seg, og jeg for min del ville aldri akseptert at fjortisser oppførte seg som noen drittunger på min buss.

Lenke til kommentar

Norsk ungdom av i dag eier rett og slett ikke oppdragelse. Dette kan jeg si med rette, for jeg regnes for å være en selv.

 

Ble kastet av bussen selv for to år siden, da jeg gikk i niende; det må dog understrekes på det sterkeste at jeg ikke hadde vært med på noe bråk.

 

Grunnen til dette var, så vidt jeg kan huske, at én elev hadde trykt på stoppknappen mens sjåføren hadde stoppet og gått ut for å ta seg en røyk (mens vi ventet på en korresponderende buss. Ja, jeg bor langt ute på bygda). Han hørte plinget fra utenfor bussen, kom inn, og begynte å true oss med at den skyldige fikk melde seg, hvis ikke kom han til å ta med hele gjengen tilbake til busstasjonen. Ingen meldte seg.

 

Ved neste stopp, kjørte sjåføren rett forbi. Etter et par-tre hundre meter stoppet han imidlertid, og satte av en elev som, rimelig nok, siden vedkommende ikke var den skyldige, ble ganske irritert over å måtte gå et stykke ekstra. Da bussjåføren gjentok dette også ved neste stopp, kom det et noe negativt ladet utrop fra en elev bak i bussen, og dette utgjorde tydeligvis den berømte dråpen for sjåføren. Alle ble kastet av (vi var ikke så mange som 75, men likefullt ganske mange).

 

Syntes jo det var dumt å bli kastet av på grunn av noe jeg ikke selv var skyldig i, men jeg respekterer i høyeste grad sjåføren for å ha statuert et eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...