Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skoleelever kastet av skolebuss


Anbefalte innlegg

SO? da skal du se den bussen jeg tar hverdag...

faen, de truer alltid og kaste oss av, men kan de gjøre det? NEI.

og når de har fått beskjeden så  holder alltid noen den knappen. i et halvt minutte eller no.. jeg digger busssjafører som klikker :D

Nok en person er da på listen min over folk som bør kastes av busser, metaforisk sett.

:w00t:

sa jo ikke det var meg. les da ^_^

jeg er sånn sjenert gutt som sitter isolert et sted på bussen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SO? da skal du se den bussen jeg tar hverdag...

faen, de truer alltid og kaste oss av, men kan de gjøre det? NEI.

og når de har fått beskjeden så  holder alltid noen den knappen. i et halvt minutte eller no.. jeg digger busssjafører som klikker :D

Nok en person er da på listen min over folk som bør kastes av busser, metaforisk sett.

:w00t:

sa jo ikke det var meg. les da ^_^

jeg er sånn sjenert gutt som sitter isolert et sted på bussen :thumbup:

Vel, jeg tenkte bare på den generelle holdningen din som fremkommer i innlegget, jeg.

Lenke til kommentar
:mrgreen:

http://www.bt.no/lokalt/hordaland/article321996

 

Walk it off kid.....walk it off! :!:

Power of HSD! :p

 

Bruker dem hver dag, fra Klauvaneset til sentrum. Hyggelige sjåfører og passasjerer som etter hvert kjenner meg igjen etter en 2-3 år på bussen. :w00t:

 

Vi har dessverre også de bråkete fjortisene, men de blir fort kastet av. Det virker som om HSD har litt mer stil over transporten sin enn Gaia Trafikk, de nøler ikke med å kaste av bråkmakere. Well done! :)

Lenke til kommentar

Dette var jo bare helt nydelig. Det største problemet i norge i dag er at alr for mange unge menesker ikke skjønner at handlinger har konsekvenser. Og mye av grunnen til at de ikke skjønner det er at handlingene deres skjeldent får konsekvenser. Nydelig at noen har baller nok til å gjøre noe med det.

 

Grunnen til at jeg sier at dette er et av de største problemen i norge i dag er at når flere og flere vokser opp uten å helt se konsekvensene av forskjellige handlinger vil vi få flere og flere som aldri helt lærer dette og det blir et samfunsosialt problem.

 

Synes også at det var bra at alle ble kastet av. Det var selvsagt noen på den bussen som var mer eller mindere uskyldig, men en slik kollektiv straff får de som lærer først til å pushe de andre til å sjerpe seg. Dersom man har blitt kastet av bussen en gang vil man forhåpentlig vis ikke tolerere at medelever oppfører seg slik at man står i fare for at det skal skje igjenn.

 

Fornuftige mennesker må ikke la idiotene overkjøre seg. Starter man med det vil man bli overkjørt av idioter resten av livet.

Lenke til kommentar
SO? da skal du se den bussen jeg tar hverdag...

faen, de truer alltid og kaste oss av, men kan de gjøre det? NEI.

og når de har fått beskjeden så  holder alltid noen den knappen. i et halvt minutte eller no.. jeg digger busssjafører som klikker :D

Nok en person er da på listen min over folk som bør kastes av busser, metaforisk sett.

:w00t:

sa jo ikke det var meg. les da ^_^

jeg er sånn sjenert gutt som sitter isolert et sted på bussen :thumbup:

Vel, jeg tenkte bare på den generelle holdningen din som fremkommer i innlegget, jeg.

Jeg er en drittunge^_^

pluss jeg begynner og ler når de klikker :blush:

Lenke til kommentar
- Vi har hatt problemer på denne ruten i lang tid. Denne dagen var det uholdbart. De ringte på stoppknappen i ett kjør og hørte ikke etter. Det er trafikkfarlig å kjøre buss under slike arbeidsforhold. Man må kunne forlange mer av 14-16-åringer. Jeg bestemte meg for å kaste dem av, sier Andersen.

 

årh....hater sånne idioter som alltid skal ødelegge for andre!

 

bra at den sjåføren går fram som et godt eksempel!

 

Stå på alle sjåfører! PELM DEM AV!

Endret av ketchez
Lenke til kommentar

Hadde jeg vert en av elevene så hadde jeg blitt drit sur. Han kastet jo ut alle etter det jeg forsto, og alle kan vel ikke ha bråka. Tenk så surt å bli kasta ut når en selv altid har vert rolig og hyggelig på bussen.

 

Men bråkemakerne fikk som fortjent da. De burde lære nå.

Flere burde gjøre det, men det er bare litt synd at uskyldige også kan bli tatt.

Lenke til kommentar
Hadde jeg vert en av elevene så hadde jeg blitt drit sur. Han kastet jo ut alle etter det jeg forsto, og alle kan vel ikke ha bråka. Tenk så surt å bli kasta ut når en selv altid har vert rolig og hyggelig på bussen.

Tja, en sånn straff gjør gjerne at de "uskyldige" vil bli forbanna på bråkmakerne. At en "sinnsyk bussjåfør med PMS" er sint på dem, gir de antageligvis blaffen i..

Lenke til kommentar
Steike. Det hadde vært lett å ta trern om morgenen i Trondheim hadde busssjåførene begynt å kaste av fjortiser.

 

Hoohoooi.  :w00t:

Når 63 kommer til Samfundet blir det god stemning :thumbup:

Måtte den fantastiske bussføren skrive en manual som deles ut til alle ansatte i TT :D

MANUAL:

 

Hvordan få av de forskjellige "folkeslagene":

 

Fjortisser: Nok er nok, ta de mitt i skrittet og løft dem av! jenter pleier og gå av de... :p

 

Eldre: eldre bråker ikke, de er snille! (som regel)

 

Ved andre tilfeller: lukk alle vinduer, dører, luker og slikt, brenn av en sur fjert....

 

etter ca. 1 min åpner du dørene...garantert tomt etter det...... ;) merkelig nok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...