Gå til innhold

Bruktkjøp gone bad... what to do..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ring han istedet for å sende sms..

opplever det til stadihet selv å få sms, og så bare lukke den bort.. og glemme den av..

men ringer man så er det mye lettere å oppnå dialog og ting ordner seg lettere da

Ja, heller ring til han, hvis du har tlf-nummeret hans! men hvilket hk har du? Det kan hende det ikkje støtter 3 brikker med PC133.

Lenke til kommentar

Dette var et "håndtrykk" kjøp hjemme hos han. Kvittering får man sjelden på bruktkjøp uansett. Særlig hvis hardware er over garanti alder.

 

Det er et gammelt EpoX 8KTA2+ hovedkort. Og det skal støtte 3 PC133 brikker og opptil 1.5GB. Skal brukes som server. Har forsøkt alle brikkene hver for seg og det er kun den ene som ikke virker.

 

Jeg har sendt 2 SMS, men fortsatt ingen svar. Men han kan være opptatt eller borte. Venter med å ringe. Tro alltid godt om folk inntil det motsatte er bevist ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jepps, jeg kommer til å gjøre det.

 

Så en ting må jeg si, denne tråden er IKKE for å svartmale selgeren. Kun for å få råd fordi det er utrivelig å være i en slik situasjon.

 

Men vi får se, har hittil kunn hatt gode erfaringer med bruktmarkedet på hw.no. Kjøpt et par prosessorer og et raidkort(ikke testet men nok ok).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...