Gå til innhold

Hva har du røyket?

mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har røyka tobakk, og et par sider av bibelen.. (fordi jeg ikke hadde Rizla når jeg var på hyttetur.. Var bare dopapir, Pondus og en bibel som var der.. Dopapiret skulle jeg bruke, Pondus river man rett og slett ikke opp, derfor valgte jeg bibelen) :)

Skrevet (endret)

Har røyka strå, noe de fleste har gjort tidlig i barndommen=) Siden det har jeg røyka papir (rulla sammen noe papir og satte fyr på det, helsikken det smakte drit), samt blader. Og til sist men ikke minst vanlige sigaretter. Må forresten ikke glemme sigar ;)

Endret av Gnomenz
Skrevet (endret)

kompis av meg som pakka sån fyrstikktupp inni en rullings. ca 2 cm fra enden. skulle sett trynet til han som røyka den da blutserlig hele dritten fyrte op og brant han på fingren :p

Endret av Henrik2k
Skrevet
eneste må vel være i min pyromane barndom med strå. :p

Samme her!

Ja, strå er en klassiker!

Ellers har jeg røyka sigaretter og sigar. Røyker dog ikke fast.

Skrevet
Genial idé! Når du nevner det kom jeg på at vi pleide å røyke fyrstikker i våre unge dager. Det vil si at vi innhalerte røyken som kom når du blussa opp fyrstikken.

Det er så jævelig det.

Ellers har jeg røyka tobak strå bare rizla(det sugde) bålrøyk og strå ellers andre rare ting jeg ikke kommer på..

Skrevet
Jeg har røyka lyng. Har prøvd sigaretter også, men det smakte bajs.

Eh...Spiser du ofte drit siden du vet hvordan det smaker? :sick:

Har vel røyka det vanlige som strå og bark, men trives best med mine 20 Prince om dagen.. :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...