salte aper Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 (endret) har nettopp kjøpt verden beste spill men det var litt for avansert lurte på om det fantes en side der det står hva elle de forskjelige knappene er til som jeg bare kan printe ut? er det noen som har spillet? går det ann å kjøre de svære flyene? Endret 14. desember 2004 av salte aper
Shotgun Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Bakerst i manualen finner du en oversikt over de forskjellige knappe-funksjonene. Det går ikke an å fly de store flyene. Lykke til med toktene.
salte aper Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Skrevet 14. desember 2004 faren min kjøpte mange spill i utlandet tror det er pirat, så følger ikke med manual ellers er det konge spill
bte Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) vet ikke om det hjelper men : http://www.simhq.com/_air/PDF/air_100print.pdf btw, google is your friend Endret 14. desember 2004 av bte
ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Har hatt det spillet leenge, men har ikke hatt bra nok PC. NÅ klarer jeg akkrat å spille det etter jeg har fomatert. Uansett, noen som har klart å lande på en hangar? Skiiitvanskelig! Har tatt ut den kroken, hjula og luft-bremsa for å være sikker. Men det går jo fortsatt for fort! Noen som har noen tips? Edit: Sefølgelig har jeg satt ned farta. Endret 14. desember 2004 av ehs5
pcp160 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Uansett, noen som har klart å lande på en hangar? Skiiitvanskelig! Har tatt ut den kroken, hjula og luft-bremsa for å være sikker. Men det går jo fortsatt for fort! Noen som har noen tips? Edit: Sefølgelig har jeg satt ned farta. Nå husker ikke jeg helt hvordan de flyene i Lock on er, men driver litt med dette i MS Flight Simulator. På de flyene jeg bruker der er det vinger som kan trekkes ut og inn, dvs bakover inntil skroget for overlydsflying, og ut/frem for mer løft, og dermed lavere fart ved landing. I tillegg må du ha full flaps og hjulene ute. I den konfigurasjonen bør det være så drag (motstand) at du må ha endel gass for å holde farten, hvis du har riktig innflyvningsvinkel. Hvis vinger/flaps ikke er riktig satt, har flyene så lite løfteevne at du må holde alt for høy fart ifht riktig landingsfart bare for å holde deg i lufta. Som sagt husker jeg ikke helt hvordan flyene i Lock on var, men prinsippet bør være det samme, de er jo begge realistiske spill
ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Mener du at jeg skal ha vvingene ut eller trekt sammen? Tror det er mulig å gjøre... Har også FS2004 men har ikke spilt med militærfly og hangarer.
Manuel Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 (endret) Mener du at jeg skal ha vvingene ut eller trekt sammen? Tror det er mulig å gjøre... Har også FS2004 men har ikke spilt med militærfly og hangarer. Faktisk så blir landing på hangarskip betraktet som "kontrollerte" kræsj - hastigheten er høy og innfallsvinkelen er mye bråere enn ved landing på en vanlig landingsbane. Jeg vet ikke steilehastigheten er på det flyet du prøver å lande, men for all del må du sørge for å holde deg over (ellers risikerer du å fly inn i rampen). Det er ingen fasit som sier at du skal ha luftbremsene ute - det er en "feeling" du får med trening. Joysticken skal også bare brukes til større justeringer i angrepsvinkelen. Mindre, mer presisse bevegelser får du ved å bruke gassen. Gjør du ikke dette er sannsynligheten stor for at du "skyter" over, eller i et innfall av desperasjon moser flyet ned i dekket. edit: logisk brist Endret 14. desember 2004 av Manuel
Manuel Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Mener du at jeg skal ha vvingene ut eller trekt sammen? Tror det er mulig å gjøre... Har også FS2004 men har ikke spilt med militærfly og hangarer. Ingen av flyene i Lock-On har inntrekkbare vinger, og hadde de hatt det så skulle de vært trekt ut fordi du trenger alt løftet vingene kan gi deg!
ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det var litt rart Manuel, siden det står i manualen min: Ctrl-P.........Toggle folding wings. Ok, nå skal jeg ihvertfall prøve litt.
Manuel Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det var litt rart Manuel, siden det står i manualen min: Ctrl-P.........Toggle folding wings. Ok, nå skal jeg ihvertfall prøve litt. Tja. Forhåpentligvis er vingene foldet ut under samtlige operasjoner i luften. Alt annet ville være å betrakte som særdeles "utenfor" prosedyrene... Kanskje demonstrer hvordan flyet klarer seg uten vinger? Åja, vi snakker om to forskjellige ting.
ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 OK, skjønte hva toggle folding wings betydde nå. Jeg klarte det. Gøy å ta av fra hangarer også. Jada, jeg vet at grafikken suger, men jeg har det like mye morro allikevel jeg.
NothgaliC Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Har aldir skjønt systemen på de Sukhoiene eller hva faen det er. Får liksom ikke Lock-On
ehs5 Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Er drogue chute en sånn fallskjerm som blir "sluppet" ut av flyet bak når man lander? Eventuelt, hva er det? Hvilke fly bruker det?
ØysteinT Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 En "drag chute" er en bremsefallskjerm som kan brukes når du lander, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå