Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Speedtouch 510(i) kjøpt med Online ADSL


Anbefalte innlegg

Kjøpte for ca 2 måneder siden et adsl-modem fra Online ADSL (Telenor). Dette var av typen Thomson Speedtouch 510(i) og kom levert i en eske fra Online ADSL. Det jeg lurer på er om jeg kan bruke dette modemet no når jeg har bestilt meg adsl fra en annen leverandør (f.eks Tiscali), eller om dette modemet er på en eller annen måte sperret til Online (Telenor)? Regner kanskje med at jeg klarer å modifisere det via templates i verste fall. Men er det noen som vet det med sikkerhet så hadde det vært kjekt å vite om den er sperret eller om den kan brukes opp mot alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er om jeg kan bruke dette modemet no når jeg har bestilt meg adsl fra en annen leverandør (f.eks Tiscali), eller om dette modemet er på en eller annen måte sperret til Online (Telenor)? Regner kanskje med at jeg klarer å modifisere det via templates i verste fall.

Det er ikke noen sperrer i det men du må ha templates skal du bruke det som router med Tiscali, det har bare PPPoE og PPPoA i routermodus men som bridge kan du bruke det uten konfig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...