Gå til innhold

1.6 på vei ut.


Anbefalte innlegg

Eg kan si meg enih i at cs 1.6 er bedre en css i hmm i" feel og sånn" her er nesten alt tweaket og perfeksjonert over årene(hitboxes noen :!: ) Også våpnene har en bedre feeling sånn som mere korrekt recoil etc. Men slik blir vel css til slutt å :thumbup:

Hvordan kan du si hva som er rett recoil på våpen som du aldri har sett og holdt i virkeligheten? Recoilen på våpenene lærer du veldig fort...

Hvem sier eg ikkje har prøvd alle våpen i spillet :!: Neida. Eg mente ikkje å sammenligne med real life våpen, noe som eg trudde alle her inne ville skjønne da.Men da eg spilte cs 1.6/1.5 i en periode syns eg recoil i spillet var bedre tweaket i forhold til modell/lyd, rett og slett bedre feel :thumbup: Men eg spiller bare css nu og har ingen problemer med det nevnt ovenfor.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem sier eg ikkje har prøvd alle våpen i spillet :!: Neida. Eg mente ikkje å sammenligne med real life våpen, noe som eg trudde alle her inne ville skjønne da.Men da eg spilte cs 1.6/1.5 i en periode syns eg recoil i spillet var bedre tweaket i forhold til modell/lyd, rett og slett bedre feel :thumbup: Men eg spiller bare css nu og har ingen problemer med det nevnt ovenfor.

Ahh.. da så :)

Lenke til kommentar
Det er dårlig at man ikke kan skyte gjennom vegger på cs:s og det er dårlig at man ikke flyr bakover når man blir drept med hs! Glocken og m4a1 ser så små ut..folkan spring så rart... :no:

Jeg syns det er bra at du ikke kan skyte igjennom vegger, det blir bare teit. Løper de rart? Hmm... syns de løper ganske bra jeg men. :ermm:

Lenke til kommentar
Det er dårlig at man ikke kan skyte gjennom vegger på cs:s og det er dårlig at man ikke flyr bakover når man blir drept med hs! Glocken og m4a1 ser så små ut..folkan spring så rart... :no:

Jeg syns det er bra at du ikke kan skyte igjennom vegger, det blir bare teit. Løper de rart? Hmm... syns de løper ganske bra jeg men. :ermm:

De ser ut som noen slappe potetsekker når de løper synes nå jeg! De er fremover bøyde over våpnene og ser ut som de springer meget tungt, akkurat som de ikke er like godt trent som før ;)

Lenke til kommentar
Det er dårlig at man ikke kan skyte gjennom vegger på cs:s og det er dårlig at man ikke flyr bakover når man blir drept med hs! Glocken og m4a1 ser så små ut..folkan spring så rart... :no:

Jeg syns det er bra at du ikke kan skyte igjennom vegger, det blir bare teit. Løper de rart? Hmm... syns de løper ganske bra jeg men. :ermm:

De ser ut som noen slappe potetsekker når de løper synes nå jeg! De er fremover bøyde over våpnene og ser ut som de springer meget tungt, akkurat som de ikke er like godt trent som før ;)

som en annen kar sa før meg... "De ser ut som quasimodo med et våpen under armen" :roll:

Lenke til kommentar
Source er sikkert mer realistisk, det mye bedre grafikk, og bedre fysikk.

Men CS er vel verdens mest spilte online spill? Hvorfor?

Vi har jo f.eks Americas Army, det er til og med gratis og er veldig realistisk.

Men for det om spiller mangen mer CS. Hvorfor?

 

Mine grunner er at det krever veldig lite av maskinen (har rimelig kjapp maskin) og du kan spille det fri fra lagg. Source derimot, lang loading og litt sånn begynnelse lagg. (Sist jeg spilte source iallefall).

 

Hvorfor skal bedre og nyere være bedre? Jeg liker CS 1.6 jeg

I americas army må du gjennom masse døve trainings for å få lov til å spille på de beste mapsene med de beste våpnene, dessuten tar en runde mye lengre tid. Mye camping der. Men AAO er et av de bedre spillene, eneste grunnen til at jeg ikke spiller det er at pcen ikke greier special forces treningen og hver runde tar for langt id hvis man er uheldgi og dauer.

Lenke til kommentar
Er glad ingen tvinger meg til å spille Source. Det er zzZzzz. Føles som lamerfield 1942.

Haha, lamerfield 1942?! Den var dagens! :!:

 

Ontopic: Har aldri vært så veldig god i cs så å tilvenne seg til Cs:s var ikke et så stort problem. Morsomt å se kropper dette fra altaner, og fly fra bomber. Men har ikke blitt helt klok på rekylen enda da men. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...