Gå til innhold

Hva er årets store skuffelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med alle her inne, både driv3r og doom3 var skikkelige dårlige. Streets Of LA var verre enn verst......

 

Årets STORE skuffelse for meg var Halo2.... hadde håpt på en mye bedre historie og grafikken er ikke mye til å skryte av.... Ganske mange bugs på GameSenene og hakk/hull i grafikken med en gang du kommer inn i spillet (gjelder både multi og campaign)... Ingen bots på multiplayer mode og en slapp Co-Operation mode gjør det ikke noe bedre... :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

 

Et av årets goder var San Andreas, fikk hva vi forventa der :thumbup:

Lenke til kommentar
er lett og trekke fram half life2 som den største skuffelsen, men fifa 2005 var og ein skuffelse.

 

no husker eg ikkje alle spela som eg har prøvd i år i detalj, så det kan hende at det er nokon skuffande spel eg har glemt eller fortrengt.

Hehe.. Half-Life 2 må ha vært hinsides elendig for din del. Husker du ikke akkurat hadde høye forventninger til spillet. Du hadde vel ikke forventninger i det hele tatt..

 

Men uansett, for min del er jeg enig med trådstarter. Silent Hill: The Room er en skandale for serien. Jeg skammer meg av å i det hele tatt investert i det spillet.

Lenke til kommentar

Söldner... Hyllet som ett nytt Operation Flashpoint av mange, forkastet av dem alle etter 10 minutter :p... utrolig dårlig

 

Deus Ex: Invisible War - Totalødelagt av konsollifiseringen...triste greier, for en oppfølger til ett så utrolig bra spill burde fortjene bedre... FAEN TA konsoller og alt som har med dem å gjøre!

 

Doom3 var dårlig, men ingen skuffelse for meg...jeg hadde allerede på forhånd spådd at det kom til å bli en "Tech demo" av ett spill uten like, og fikk nokså rett i det...

Lenke til kommentar

HELT klart Beyond Divinity, kjøpte det iallefall i 2004. Divine Divinity var ett flott spill, men Beyond Divinity er håpløst. Spillet hadde stort potensiale, men det klarte det ikke å oppfylle (for min del). Altfor lett å "rote seg bort" i karakter-utviklingssystemet (puh! langt ord), så det ble alt for vanskelig. Også fullt av bugs. Fikk ikke engang lov til å ta med meg "portal-steinen", og da hadde jeg spilt i 4-5 timer. Funket flott med en patch som kom 2-3 mnd-er etter release. Også låste spillet seg da jeg skulle dra til "Battlefielden", også en helt håpløs ordning. Samme folkene hele veien, og de hadde ALDRI penger. ARGH! .

 

Generals (Ja, C&C Generals) ligger på en god andreplass. Vet ikke om det kom i 2003 eller 2004, men jeg har spilt d i år. Ingen videoer. Og storyen? HAH! Ikke få meg til å le! EA Games har ødelagt like mye for C&C-serien som fusjonen mellom Square og Enix har ødelagt for Final Fantasy..

 

Spellforce tror jeg troner på en god tredjeplass. HERREGUD for ett vanskelig spill. Men elsker jo rts og rpg-spill, så jeg spilte i 14 dager, før windows-stasjonen kapitulerte av virus. Jeg HATER spill som hiver save-katalogen på "mine dokumenter" på c:. LES; Age of mythology, Syberia 2, FM2005, Spellforce og C&C-Generals.

 

 

Så til deg som klaget på Sacred; er helt enig at kartet er så ALTFOR stort. Har vandra rundt på kartet i 10-11 timer og utforsket rundt 10 % av kartet. Genialt at man kan kjøpe seg hester, men faen for noen dumme skapninger. Extremt irriterende at hesten står og blir slaktet ned i stedet for å stikke av. Og storyen må være den dårligste jeg noen gang har sett på ett rpg (hack 'n slash) spill.

Så dette havner på fjerdeplass.

 

Nå skal det sies at jeg kun hadde store forventninger til Beyond Divinity og Generals, da jeg ikke hadde hørt om de 2 andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...