Gå til innhold

Spill til jul? (Bra grafikk!)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vil ha meg et nytt spill til jul som kan presse skjermkortet litt!

Fått meg et nytt skjermkort som jeg ikke vil bruke på kun CS og LieroXtreme ;)

Liker:

-Strategispill (Lurte litt på Ground Control, men prøvde en demo og syns ikke det var noe serlig, eneste var pen grafikk og refeksjoner fra vannet. (Det kjørte helt smooth med full AA og AF og max detaljer og krig på skjermen)

-Spill som man må tjene penger på et vis for så å kunne bygge opp noe

-Kjøpe / (selge) bør være med i spillet

-Bra grafikk

-Litt realisme hvis spillet prøver å være noe ekte. (Spill som foregår under vannet og du er en reke kan være bra, men da bør den reka oppføre seg naturlig, om du skjønner)

Liker IKKE

-Spill som foregår i fortiden (Slike middelsalderspill osv)

-Spill som går ut på slik hekser, trollmenn og gode feer.

-Ringenes Herre spill

-Spill med skikkelig crappy grafikk. (Om ikke gameplay osv tar igjen for grafiken da)

Noen tips til spill?

Endret av -Teddy-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rome total war.

Sett på full grafikk og kjør på med mange tusen menn på skjermen så skal nok grafikkorte få kjørt seg litt...

Skrevet
Rome total war.

Sett på full grafikk og kjør på med mange tusen menn på skjermen så skal nok grafikkorte få kjørt seg litt...

god ide.

Skrevet (endret)

Prince Of Persia - Warrior Whitin

vet ikke om det kommer før jul men ser konge ut !

Painkiller Battle Out Of Hell er også bra med tenke på grafikk.

Endret av insider
Skrevet
Du kjøper Battle for middle earth til deg selv til jul, du kommer ikke til å angre.

Og hvordan vet du det det kommer ut først i morra?(torsdag 9.)

Skrevet
Du kjøper Battle for middle earth til deg selv til jul, du kommer ikke til å angre.

Og hvordan vet du det det kommer ut først i morra?(torsdag 9.)

hehe.. Jeg ville ihvertfall investert i det hvis jeg skulle hatt et nytt strategy spill nå før jula .. :yes:

Skrevet (endret)

Og noen ting til:

Jeg liker ikke slike spil som forgår for 100 år siden osv. (Cesar III, civilization osv)

Jeg er heller ingen Ringenes herre fan.

Prince of Persia har jeg faktiskt, fikkd et sammen med skjermkortet mitt ^^

"Sands of time" det da. Splinter Cell fikk jeg med og, men det er DVD version, og jeg har ikke DVD leser :hm:

Liker C&C Serien godt, har Generals og ZH, Tiberian sun, Red Alert 2, Red Alert.. Syns RCT spilla er morsomme, men vet ikke helt, er litt lei. Lurte på 3'ern. Noen som har testa den?

Lurer på The Sims 2 og. Noen som tror det er noe for meg? Likte The Sims. (Spilte aldri noen av tillegspakkene, bare orginalen)

EDIT: Digger også Final Fantasy spilla. har bare spilt dem på PS2 dog. FFVII eier ^^ (Ikke ta den diskusjonen nå btw)

Endret av -Teddy-
Skrevet

Vil jo ikke si jeg kan si så mye sammenheng mellom sims 2 og red alert serien ? :hmm:

gjør dere ? :p

Jeg synes ihvertfall sims 2 var en flopp... Grafikken var ikke stort å skryte av heller.. Dessuten hakka det på pcn min selv på langt fra fullt grafikk.. Det spillet og NFSU2 har ikke fungert som det skal på pcn min.. Men det gjør ingen ting, for det er vel årets bommerter når det gjelder nye spill :!:

Pcn min er flink til å filtrere ut de spillene som er dårlige og dermed gjøre dem hakkete slik at jeg gidder å spille dem.. Bra ting det da :yes:

Skrevet

Oppdaterte førsteposten. Så kan dere få litt mer info ;) Les den på nytt og se om dere har noen forslag :) Hvis ikke blir det bare enda mer LieroX3m spilling :hm:

Skrevet

Ønsk deg BFME, du trenger ikke å være noeno ringenes herre fan for å spille det(med untak av story mode som kanskje er rettet mer mot ringenes herre fans)

Det er iallefall det beste spillet jeg har spillt i år og jeg har spillt det meste innen det som er vært å spille.

Skrevet (endret)
Ønsk deg BFME, du trenger ikke å være noeno ringenes herre fan for å spille det(med untak av story mode som kanskje er rettet mer mot ringenes herre fans)

Det er iallefall det beste spillet jeg har spillt i år og jeg har spillt det meste innen det som er vært å spille.

Hmmm, jeg elsker Final Fantasy spillene, hørt at det ligner litt?

EDIT: Liker ikke slike snike seg rundt for så å skvette til og nærmest dø av skrekk, deretter sette spille tpå pause og vente 30min før jeg tør fortsette igjen. :p Okda, kanskje litt overdrevet, men dere skjønner vel hva jeg mener ;)

EDIT2: Så på en film av det nye spillet BFME, er jo faktiskt litt slik "WC3 / C&C" aktig. da lurer jeg på; erdet slik at man må bygge bygninger osv for å produsere folk / monstre etc.? Hvis du bare får utdelt en haug med folk du skal bruke og ikke noe mer vet jeg ikke helt... :hmm: Tror ikke det er noe da egentlig.

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)

Hmmm, jeg elsker Final Fantasy spillene, hørt at det ligner litt?

EDIT: Liker ikke slike snike seg rundt for så å skvette til og nærmest dø av skrekk, deretter sette spille tpå pause og vente 30min før jeg tør fortsette igjen. :p Okda, kanskje litt overdrevet, men dere skjønner vel hva jeg mener ;)

EDIT2: Så på en film av det nye spillet BFME, er jo faktiskt litt slik "WC3 / C&C" aktig. da lurer jeg på; erdet slik at man må bygge bygninger osv for å produsere folk / monstre etc.? Hvis du bare får utdelt en haug med folk du skal bruke og ikke noe mer vet jeg ikke helt... :hmm: Tror ikke det er noe da egentlig.

Det er slik at man må bygge gårder, smeder osv. for å få nok "resurser til å bygge f.eks. en tropp fot soldater, og enda mer resurser for å bygge f.eks. en tropp med heste soldater.

Det er definitivt årets beste spill :)

Det er ikke mange spill som får meg til å sitte våken til langt utpå natten, men man blir liksom aldri lei av BFME.

Endret av Gandalf the Grey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...