Gå til innhold

WoW Open beta dato slått fast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det som er vanlig med blizzard er at de sier:

snart....snart.....snart.....snart....snart...nesten nå....ikke lenge igjen....snart....snart.....NÅÅÅ!

Når det først skjer så kommer det til å gå fort, men de beholder sikkert "snart" inntil den siste lille timen før launch av FB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er dagen i dag den beste denne desember måneden :p

Fått tak i et pre order kit på lefdal sandvika eller noe rundt der, Herman hedning og larsons gale verden... Og skolen er på tv idag :D

Skrevet

Nå begynner jeg faen meg å angre på hvorfer jeg i det hele tatt gadd å kjøpe Pre-kit.

Jeg mener, hvis FB bare vare en kort liten stund, uansett. :cry:

*sint på blizzard* :angry:

Skrevet
Hadde gledet meg til og kunne spille som en helt i jula! Off jeg er lei av at blizzard hele tiden utsetter! :mad:

Host hark... jeg gleder meg til å sitte emd det helt frem til jul jeg ;)

Skrevet
Hadde gledet meg til og kunne spille som en helt i jula! Off jeg er lei av at blizzard hele tiden utsetter! :mad:

Host hark... jeg gleder meg til å sitte emd det helt frem til jul jeg ;)

Closed beta? Eller korea beta :whistle:

Skrevet (endret)
De har begynt og blokkere utenlandske IP adresser etter det jeg har hørt.

*hvisketiske*

Kilde? Jeg har ikke hørt eller lest noe om dette på WoW forum og hjemmeside...

edit: 600 :yes:

Endret av uberhunter
Skrevet

Uansett hva andre har hørt eller vet, hva er gøy med å spille på den koreanske fb?

Du skjønner ikke noe av det andre sier eller noen ting. har ikke prøvd den jeg, men det må da suckse rått. (er alt på koreansk? mission å sånt??)

Venter heler til EU fb da.

har jo prøvd US fb så har ivertfal fått en smak av spillet til nå:)

Skrevet

@izywiz du får jo igjen de pengene du brukte på betakit når du kjøper spillet da, så pengene er jo uansett ikke kastet ut av vinduet.

og hvis du ikke skal kjøpe det, kan du jo likevel regne litt på det. hvor mange timer får du spilt på et par uker tror du? stikk og lei en film eller gå på kino elller noe annet, og jeg kan garantere at du kommer til å bruke MYE mer enn 99 NOK

Skrevet

stemmer :thumbup:

det går tilogmed utover skolen :thumbdown:

tro meg, var med på US ST og OB, trur jeg fikk 7 dagers fravær de 3-4 ukene det varte, hehe

så jeg håper for guds skyld at WOW EB havner i ferien :D ellers er jeg doomed :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...