gullf1sk Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Quake\Quakeworld Quake III Duke Nukem 3d [...] 100 sider ned Halflife 1\2
FJERNET111 Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 Half Life 2 Unreal Tournament 2k4 (sikkert mange som er uenig med meg her hehe) Wolfenstein: Enemy Territory Doom III Far Cry Orker ikke dra på en nostalgitripp i gamle spill... har alltid endt med enorm skuffelse når jeg prøver de på nytt, tidens tann går hardt utover så godt som alle spill for min del.
emacoolit Skrevet 7. desember 2004 Skrevet 7. desember 2004 (endret) Counter-Strike: Source Endret 7. desember 2004 av emacoolit
Campari Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det blir vel: Half Life 2, Far Cry, Half-Life, Counter-Strike Source, Battlefield 2 og Battlefield Vietnam... Ihvertfall de beste jeg kommer på i farta. CoD kom forresten nesten opp på denne lista...
MrVilla Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 (endret) Må si meg enig med de fleste her. Personlig så er jeg mest tilhenger av Soldier of Fortune 2. Dette er bare rått! Spiller det online av og til og blir aldri lei Medal of Honor er også et spill jeg liker. God varighet og kule oppdrag. Call of Duty er om mulig enda bedre enn MOH, men desverre så er det et relativt kort spill Far Cry har en drittstilig grafikk som tar pusten fra deg. Men av en eller annen grunn så gikk jeg lei midt i spillet....!? Doom 3 dersom du liker denne typen spill. Rå grafikk, men etter min mening ensformig. EDIT: Glemte å nevne HF2. Har ikke kjøpt det enda, men en kamerat ringte meg og påsto at det var bedre en sex:) har hørt de fleste skryte av dette spillet så jeg tar det med som en videresendt anbefaling Endret 8. desember 2004 av MrVilla
[^..^]Christian Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 mp : Unreal tournament (sniper og infiltration ) UT2003 :O (ummm, jada) cod og cs på lan sp: Deus Ex HL
Nauz Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 1. half-life 2 2. far crye 3. ut2004. 4. serioussam 5. mohaa
MemorY Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Det må enten være DooM eller Wolfenstein 3D... De to første spilla jeg spilte. Var ca 5-6år gammel. Men CS (1.6 og source) er en klar tredjeplass EDIT: Duke er jo kult da... Kan huske at jeg var en liten pervers drittunge som satt og så på stripperne i maaaaange minutter. Nærmeste jeg hadde sett en pupp på den alderen ^_^ ikke den eneste som satt på strippekluben en god stund .. Ellers er Wolfenstein 3d og HL serien de beste synes nå jeg..
Pansergnom Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 Ingen ting slår Duker'n. holdt på flire meg ihjel i første sekvensen der han bokstavelig talt "rips his head of and shits down his throat" :!: Duke er så hard Håper dnf blir bra
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Skrevet 8. desember 2004 "I'm gonna rip your head off and shit down your neck."
Kurt P Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Jeg synes ikke hl2 var så bra som mange skal ha det til, men dog et veldig spillbart fps ! Men må si at Modden til half-life (cs og cs : s) er fps spillene som jeg har brukt overlegent mest tid på igjennom mitt liv.. Selvom jeg pokker ikke blir bedre enn det jeg var for 2-3 år sida :!: .. Spiller for å ha det gøy..
Luske_Ludvig Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 Silent Heroes Moderne krig Norge- Sverige Silent Heroes er en gratis mod til Battlefield1942. Som alle andre patcher, lastet jeg ned Silent Heroes fra fileshack.
Kløno Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 1. Descent 1 & 2 (første EKTE 3D grafikk) 2. Undyng http://www.gameseek.co.uk/productdetail/PC8173zjkysy2jha14/ løp og kjøp 3.Farcry
MaxXRebo Skrevet 9. desember 2004 Skrevet 9. desember 2004 BF 1942 og MOHAA skal vel ikke glemme Quake heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå