Gå til innhold

Hva er det beste FPS-spillet synet dere!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Half Life 2

Unreal Tournament 2k4 (sikkert mange som er uenig med meg her hehe)

Wolfenstein: Enemy Territory

Doom III

Far Cry

Orker ikke dra på en nostalgitripp i gamle spill... har alltid endt med enorm skuffelse når jeg prøver de på nytt, tidens tann går hardt utover så godt som alle spill for min del.

Skrevet

Det blir vel:

Half Life 2, Far Cry, Half-Life, Counter-Strike Source, Battlefield 2 og Battlefield Vietnam...

Ihvertfall de beste jeg kommer på i farta. CoD kom forresten nesten opp på denne lista...

Skrevet (endret)

Må si meg enig med de fleste her.

Personlig så er jeg mest tilhenger av Soldier of Fortune 2. Dette er bare rått! Spiller det online av og til og blir aldri lei :)

Medal of Honor er også et spill jeg liker. God varighet og kule oppdrag.

Call of Duty er om mulig enda bedre enn MOH, men desverre så er det

et relativt kort spill :(

Far Cry har en drittstilig grafikk som tar pusten fra deg. Men av en eller annen grunn så gikk jeg lei midt i spillet....!?

Doom 3 dersom du liker denne typen spill. Rå grafikk, men etter min mening ensformig.

EDIT: Glemte å nevne HF2. Har ikke kjøpt det enda, men en kamerat ringte meg og påsto at det var bedre en sex:) har hørt de fleste skryte av dette spillet så jeg tar det med som en videresendt anbefaling ;)

Endret av MrVilla
Skrevet
Det må enten være DooM eller Wolfenstein 3D... De to første spilla jeg spilte. Var ca 5-6år gammel. Men CS (1.6 og source) er en klar tredjeplass :p

EDIT: Duke er jo kult da... Kan huske at jeg var en liten pervers drittunge som satt og så på stripperne i maaaaange minutter. Nærmeste jeg hadde sett en pupp på den alderen ^_^

ikke den eneste som satt på strippekluben en god stund :blush: ..

Ellers er Wolfenstein 3d og HL serien de beste synes nå jeg..

Skrevet
Ingen ting slår Duker'n. holdt på flire meg ihjel i første sekvensen der han bokstavelig talt "rips his head of and shits down his throat" :!:

Duke er så hard :love: Håper dnf blir bra

Skrevet

Jeg synes ikke hl2 var så bra som mange skal ha det til, men dog et veldig spillbart fps ! :yes: Men må si at Modden til half-life (cs og cs : s) er fps spillene som jeg har brukt overlegent mest tid på igjennom mitt liv.. Selvom jeg pokker ikke blir bedre enn det jeg var for 2-3 år sida :!: .. Spiller for å ha det gøy.. :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...