Gå til innhold

warez er no dritt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

for en tid tilbake på 60minutes så vi ett firma som la ut sanger som ikke funker, filer som er korrupte og andre ting :S dette gjør de nettop for å irritere vette av deg..derfor har vi noe som heter antivirus :p

men angående dette, er det lov å diskutere warez på forumet ? :S

*edit

Har heller aldri hatt problemer med warez, og warez kan aldri stoppes heller :) Noen er for, andre imot, splittede meninger :)

Endret av Lucas
Skrevet
prøvde å laste ned et spill(warez) men det skal jeg aldri gjøre igjen!! det er masse virus i warez... hvorfor legger de som lager warez ut virus i warez???

Ja, huff! Nå ser du hvor dum du var som lastet ned warez..

Skrevet (endret)

Skal innrømme i denne posten, at jeg ble busta av VALVe for å lasta ned HL2 og CS:S ulovlig, fikk kontoen min disabled :wallbash: Skal love dere at det var ikke artig :no: Og jeg har lært min lekse av dette..

Oppfordrer alle til å bli seriøse når det gjelder software, og spill.. :idea:

Mvh Birger

P.S.: Går med noen tusen da det blir WoW :thumbup:

--------------------------------------

Edit1: dere

Endret av Birger_Nord
Skrevet
Skal innrømme i denne posten, at jeg ble busta av VALVe for å lasta ned HL2 og CS:S ulovlig, fikk kontoen min disabled :wallbash: Skal love dere at det var ikke artig :no:

Ok, seriøst. Hva i alle dager tenkte du med/på da du brukte din lovlige Steam-konto til warez-ting? For lat til å opprette en ny konto til ulovligheter?

Skrevet
Skal innrømme i denne posten, at jeg ble busta av VALVe for å lasta ned HL2 og CS:S ulovlig, fikk kontoen min disabled :wallbash:  Skal love dere at det var ikke artig :no:

Ok, seriøst. Hva i alle dager tenkte du med/på da du brukte din lovlige Steam-konto til warez-ting? For lat til å opprette en ny konto til ulovligheter?

Som det er med alle som driver med ulovlig kopier, så tror du aldri du er en av dem! Men den dager kommer den og :ermm:

Mvh Birger

Skrevet (endret)

Skal du først laste ned "warez" så ikke kom og spør om hjelp for å få det til å fungere o.l :thumbup: (Og det er greit med AntiVirus og vite hvor man skal laste ned)

Endret av SpinNdre
Skrevet
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden stenges

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...