mobilfreek Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 prøvde å laste ned et spill(warez) men det skal jeg aldri gjøre igjen!! det er masse virus i warez... hvorfor legger de som lager warez ut virus i warez???
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Dei legger virus på warez for å hindre folk som deg i å laste ned warez.
Never_Ever Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 sånn går det hvis du søker på google etter warez aldri fått virus av warez jeg, men så vet jeg hvor det skal lastes ned også...
Lucas Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 (endret) for en tid tilbake på 60minutes så vi ett firma som la ut sanger som ikke funker, filer som er korrupte og andre ting :S dette gjør de nettop for å irritere vette av deg..derfor har vi noe som heter antivirus men angående dette, er det lov å diskutere warez på forumet ? :S *edit Har heller aldri hatt problemer med warez, og warez kan aldri stoppes heller Noen er for, andre imot, splittede meninger Endret 3. desember 2004 av Lucas
razh0r Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 prøvde å laste ned et spill(warez) men det skal jeg aldri gjøre igjen!! det er masse virus i warez... hvorfor legger de som lager warez ut virus i warez??? Ja, huff! Nå ser du hvor dum du var som lastet ned warez..
Lange Kjell Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 1. Hva har man antivirus for? 2. Kazaa er UT.
Skallagrim Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 De som laster ned wares ødelegger for oss som betaler for spillene våre Regninga sendes til de ærlige kundene, spillutviklere må jo også ha lønn.
MindTooth Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 (endret) Skal innrømme i denne posten, at jeg ble busta av VALVe for å lasta ned HL2 og CS:S ulovlig, fikk kontoen min disabled Skal love dere at det var ikke artig Og jeg har lært min lekse av dette.. Oppfordrer alle til å bli seriøse når det gjelder software, og spill.. Mvh Birger P.S.: Går med noen tusen da det blir WoW -------------------------------------- Edit1: dere Endret 3. desember 2004 av Birger_Nord
Lch Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Skal innrømme i denne posten, at jeg ble busta av VALVe for å lasta ned HL2 og CS:S ulovlig, fikk kontoen min disabled Skal love dere at det var ikke artig Ok, seriøst. Hva i alle dager tenkte du med/på da du brukte din lovlige Steam-konto til warez-ting? For lat til å opprette en ny konto til ulovligheter?
MindTooth Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Skal innrømme i denne posten, at jeg ble busta av VALVe for å lasta ned HL2 og CS:S ulovlig, fikk kontoen min disabled Skal love dere at det var ikke artig Ok, seriøst. Hva i alle dager tenkte du med/på da du brukte din lovlige Steam-konto til warez-ting? For lat til å opprette en ny konto til ulovligheter? Som det er med alle som driver med ulovlig kopier, så tror du aldri du er en av dem! Men den dager kommer den og Mvh Birger
SpinNdre Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 (endret) Skal du først laste ned "warez" så ikke kom og spør om hjelp for å få det til å fungere o.l (Og det er greit med AntiVirus og vite hvor man skal laste ned) Endret 3. desember 2004 av SpinNdre
el-asso Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråden stenges
Anbefalte innlegg