gamerman Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Hei Jeg spiller litt costume game nå for tiden også lurte jeg på om det finnes en cheat der man kan bygge uendlige med styrker ?
nåvi Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Du kan alltids mekke ditt eget brett. Så setter du det opp så du får en super rå unit eller evig penger. Ellers har du jo brett som footman wars etc der du kan få rimelig mange folk etterhvert.
uberhunter Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Ok bare for å nevne noen småting gamerman: 1. Juksekoder funker selvfølgelig ikke på battle.net. Hvis det ville hele Warcraft communitien vært enda mer fucket opp enn det den allerede er. 2. Det finnes såkallte 'maphacks', men bruk av dette fører først til en ukes/måneds utestenging fra Battle.net, for og så perm. ban hvis du prøver deg igjen. 3. Map editor. Lag en trigger som gir rød mer ressurser eller raskere spawn-tid på unitene. Mange maps er sikret mot dette, men mange er ikke det. 4. Cheating er lame
gamerman Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Hvem har sagt jeg spiller på battlenet ??????? Cheating er ikke lame når man har rundet spillet 10 ganger og har lyst til å kødde litt med spillet for fun .... Er jo ganske kjipt når man har bare maximum limit med units selv om man bygger mere frams/hus !
gamerman Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 Har sett men finner ingen exact kode som gjør slik at man kan build unlimited units
uberhunter Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 INFO... Hater poster med for lite info Uansett, tror ikke det finnes 'unliminited food limit' kode nei. Finnes kode for kjapp bygging og evig res. og slikt, men ikke evig food. Sikkert for at hvis det hadde funnes ville folk fylt mapet opp med units, og skjermkortet og prosessoren ville gått fyken
gamerman Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Skrevet 2. desember 2004 INFO... Hater poster med for lite info Uansett, tror ikke det finnes 'unliminited food limit' kode nei. Finnes kode for kjapp bygging og evig res. og slikt, men ikke evig food. Sikkert for at hvis det hadde funnes ville folk fylt mapet opp med units, og skjermkortet og prosessoren ville gått fyken Mabye , mabye not Men har sett en kode her som heter PointBreak og den er for food står det
uberhunter Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Men har sett en kode her som heter PointBreak og den er for food står det Hva venter du på? Løp og test
nåvi Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Du sa jo du spillte custom game... Spiller du ikke de på battle.net da? På custom games er det uansett ikke noe problem å mekke "cheate" map. Ingen som bryr seg om stats, vinn og tap på custom game med mindre man faktisk spiller et bra og vellaget custom map.
Omar Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 (endret) Det å si at det ikke fins cheats til WCIII er jo lame... Jeg har aldri brukt eller sett cheats til det, men visste det fantes forde... JEg spilte jo WCII når det var aktuelt og da var det masser av cheats tilgjengelig. Husker spesielt : "It's a good day to die" (Evig liv) Og Starcraft: Black sheep wall, Poweroverwhelming osv osv Warcraft III - Reign of Chaos: motherland <race> <#> Level select iseedeadpeople Reveal map thereisnospoon Unlimited mana allyourbasearebelongtous Instant win somebodysetupusthebomb Instant loss whosyourdaddy Invincibility & One hit kills strengthandhonor Keep playing after losing in Campaign mode greedisgood <number> <number> gold and lumber keysersoze <number> <number> gold leafittome <number> <number> lumber warpten Fast construction iocainepowder Fast death pointbreak Food whoisjohngalt Fast research sharpandshiny Upgrades synergy Tech tree unlocked riseandshine Set time to morning lightsout Set time to evening daylightsavings <time> Set time of day daylightsavings Toggle daylight progression itvexesme Disable victory conditions thedudeabides Fast spell cooldown Warcraft III - TFT motherland <race> <#> Level select iseedeadpeople Reveal map thereisnospoon Unlimited mana allyourbasearebelongtous Instant win somebodysetupusthebomb Instant loss whosyourdaddy Invincibility & One hit kills strengthandhonor Keep playing after losing in Campaign mode greedisgood <number> <number> gold and lumber keysersoze <number> <number> gold leafittome <number> <number> lumber warpten Fast construction iocainepowder Fast death pointbreak Food whoisjohngalt Fast research sharpandshiny Upgrades synergy Tech tree unlocked riseandshine Set time to morning lightsout Set time to evening daylightsavings <time> Set time of day daylightsavings Toggle daylight progression itvexesme Disable victory conditions thedudeabides Fast spell cooldown Tok meg 10 sek å finne... Endret 3. desember 2004 av Omar
uberhunter Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det å si at det ikke fins cheats til WCIII er jo lame... Hvor står dette om jeg tør spørre?
akarno Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Her og kan du finne cheats til WC III, samt hemmeligheter, glitches, easter eggs og sånn
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Her og kan du finne cheats til WC III, samt hemmeligheter, glitches, easter eggs og sånn I tillegg viss du googler litt finn du masse trur eg nok...
Omar Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Det å si at det ikke fins cheats til WCIII er jo lame... Hvor står dette om jeg tør spørre? Står ingen steder.. Jeg sa det... Hvis du mener cheatsa så står de på www.game-revolution.com.
proxymus safiron Skrevet 10. desember 2004 Skrevet 10. desember 2004 HeiJeg spiller litt costume game nå for tiden også lurte jeg på om det finnes en cheat der man kan bygge uendlige med styrker ? iseedaedpeople (du ser hele mappa kode) whos your daddy (uovervinnilighet) greed is good XX (x,ene markerer hvor mye du vil ha i ressurser) kodene skrives med eller uten mellomrom det husker jeg ikke
Svar Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 spiller selv litt wc3 på battlenet og ser at mange bygger en stor her på 3min. Hvordan er dette mulig? Har prøvd omtrent alt og klarer ikke og bygge så fort. Er ikke intresert i og jukse eller noe, men vill vite hvordan andre gjør dette, er jo sikkelig kjipt og spille når andre ligger mil forann hele tiden.
Lonely Wolf Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 her er viss du vil adde cheats via trigger (noe jeg ikke gjør) EVENT Player RED types "CHEAT" as an exact match CONDITION Player RED equal to "Ditt Nick" ACTION Add 999999 gold to player red pga CONDITION så er det kun du som kan bruke denne cheaten!
Snorre Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Dette kan ta litt tid, men du kan konfirgurere alle units-ene til å koste null mat. Da kan du ha evig med units. Dette gjøres i world editor under object editor Endret 6. januar 2005 av Orresnei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå