Gå til innhold

Dine wooow spillopplevelser; Fortell om dine..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se

 

Operation Flashpoint 1985. - Helt utrolig fra første gang jeg spillte demoen, selv om 50% av demoen består i å kjøre en Jeep, for så å borde en Truck og sitte og vente på transport til en liten by. Og Kampanjen var 110% overbevisende etterpå. :love:

 

World of Warcraft - Helt sinnsykt å se alle plassene man hadde forestillt seg i hodet i first/third person.

 

Rainbow Six - Det virkelig første og beste taktiske skytespillet. Det var en helt ny måte å lage spill på.

 

Fallout 1: Trenger man egentlig å si mer om dette spillet? Stemningen og storyen var fantastisk, da trenger man ikke grafikk!

 

Medal of Honor: Allied Assault - beach landingen på Omaha var helt genial i sin tid.

 

Max Payne 1 - Fordi Bullettime bare er genialt...

 

Quake 1 - Rocketjumping og quad damage? Yes please

 

Wolfenstein 3D - Fordi selv Hitler er kul med dual chainguns....

Lenke til kommentar
Medal of Honor: Allied Assault - beach landingen på Omaha var helt genial i sin tid.

Støttes. Eg har faktisk ein liten innrømmelse å kome med. Dette var det fyrste spelet eg cracka. Det var nærmast ein "gulle-crack". Dvs. copye random frå plata og over på harddisk. Uansett, det var så ABSOLUTT ikkje siste gong. Men spelet var knakande bra på si tid. Bare følelsen av å bli beskutt mens ein spring random opp mot skyttergravene er uslåelig.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske spesielle wooow opplevelser i spill.

Det nærmeste må være max payne 2 med den 360 graders reloadinga :D Det var diggbart.

 

Ellers har woow opplevelser vert basert på grafikken, og da i form av trailere eller bilder, som crysis, farcry, hl2, gothic3.

 

Kanskje da jeg først spilte multiplayer på N64 goldeneye. Det var knall selv på en 14"tv oppdelt i 4 deler.

Lenke til kommentar

- Super Mario Bros.

- Zelda OOT.

- Goldeneye.

- MGS1.

- FF VII.

- MGS2.

- HL2 (fysikken).

 

 

Savner følelsen. Har jaktet på den lenge nå - er sjeldnere og sjeldnere det skjer. Husker nesten ikke sist - bortsett fra HL2 når det kommer til fysikken. Husker jeg skulka skolen for å dra inn og kjøpe det, så spille det i typ en uke, hehe.

 

EDIT: FF VII *facepalm*

Endret av LuggagE
Lenke til kommentar

Zelda Ocarina of Time, Half Life 2, Mount & Blade

 

Dere har jo alle spillt Zelda OOT og HL2, men hvis ikke dere har prøvd Mount & Blade, så er det verdt en titt! Genialt spill som handler om å bygge opp karakteren din og skaffe deg en egen hær, mens du rir rundt på slagmarka med en stor øks og en pil og bue :) Elsker slike spill! Når jeg første gang kom opp i en kamp mot 50 fiendtlige soldater, og så pilene fyke rundt og sverdene hogge villt, det var wow!

Lenke til kommentar

BioShock

Max Payne 2

Gears of War

Super Mario 64

Zelda: OOT

Zelda: Twilight Princess

 

Sistnevnte har nok den høyeste wow-faktoren hos meg. Tross i at GC er en "gammel" konsoll, er det utrolig hvor mye kraft Nintendo greide å vri ut av den med TP. Historien, grafikken (selv om den var utdatert) og den utrolige level-designen sammenlagt = meg i ekstase :)

Lenke til kommentar

La meg se..

Sonic 1 - Det første spillet jeg spillte ! :)

 

OOT - Husker så godt da jeg løp rundt i den lille landsbyen, det var stort!

 

Goldeneye - Utrolig bra spill, kan ikke huske hvor mange N64 kontroller jeg og kompisene slet i stykker når vi spillte 4v4 :).

 

Resident Evil på PS - Utforskningen av hallen og finne zombien ete på han uheldige karen.

 

Torins passage - Første eventyrspill jeg spillte som fikk meg avhengig av eventyrspill fra Sierra.

 

Gabriel Knight 2 - Første FMW spill jeg spillte og et av de beste eventyrspillene som er laget. (Husker godt scenen i grotten hvor vi så tyskern gnage på menneskeben, scary!)

 

Baldurs Gate 2 - Utrolig bra gjennomført RPG

 

Max Payne - Bullettime

 

Mafia - Herlig story og bra grafikk

 

Diablo 2 - Første spill jeg ble avhengig av online.

 

GTA 3 - Første spill jeg fikk til playstation 2

 

Half Life 2

 

Silent Hill 2 - Lyseffektene og lyden

 

Sikkert mange fler, men alt jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...