Gå til innhold

Sang i din begravelse.


flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Akkurat nå er det:

Radiohead - How to Disappear Completely

andrevalget mitt. du er awesome! :)

 

---------------

 

dette er noe jeg har tenkt på mange ganger. eller, mer spesifikt hva slags musikk jeg vil dø til. derfor har jeg alltid en spesiell sang på ipoden i tilfelle et eller annet skjer og jeg har muligheten til å høre en siste sang før jeg sovner inn.

 

l'origine nascosta av ludovico einaudi..

vet ikke helt hvorfor denne treffer meg, men den er så vakker, så absurd. det er en sånn følelse hvor man bare titter ut av vinduet, på trærne, på fuglene som flyr, på sola som er på vei ned bak fjellet..... og man skjønner ikke en dritt, og livet er like absurd og meningsløst som alltid, men det er en følelse av fullstendig ro og aksept som bare skyller over meg hver gang jeg hører på denne sangen.

Se filmen hos Youtube

Endret av isaac elric
Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...