Gå til innhold

Black hawk down!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Når jeg skal legge inn black hawk down så kommer denne mld! se vedlagt fil!

Noen som har peiling på hvordan jeg kan få lagf inn spillet ?

post-189-1101741465_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Prøv å lukk Daemon Tools...? Eventuelt kanskje kjøpe spillet. Regner med at det vil fungere bedre da. :tease:

Når eg ser sanne som deg blir eg so ...... *sur :realmad:

Kan du bevise at han har lasted ned\brent DET spillet?

Skrevet

Det er ikke en hemmelighet hva deamon tools brukes til , og siden det kjøres i bakgrunnen hans , så er jo det grunn til misstanke...

Ikke at jeg bryr meg om han har orginalen eller ikke...

Skrevet
Prøv å lukk Daemon Tools...? Eventuelt kanskje kjøpe spillet. Regner med at det vil fungere bedre da. :tease:

Det er nok av bevis ja, hvis du bare hadde tatt deg tid til å kikke på screenshoten. Ligger en Half-Life 2-serial der, også ligger Både Black Hawk Down & Office 2003 der.

Blind?

Skrevet

Det er nok av bevis ja, hvis du bare hadde tatt deg tid til å kikke på screenshoten. Ligger en Half-Life 2-serial der, også ligger Både Black Hawk Down & Office 2003 der.

Blind?

word

Skrevet

Som folk har sagt så ligger bevisene og skrirer mot deg, burde kanskje sjekke det screenshot'et før du går helt bananas her. Ser jo at det ligger diverse lugubreheter på skrivebordet. Bevisene er klare, så ro ned et par hakk ;)

Skrevet

Hey hey. Ta det rolig fokz.. hehe. Hl2 keyen er MIN! Den fulgte med skjermkortet mitt! Så ingen kan ta meg for det! Men det andre der. kremt. Men var ikkke det jeg lurte på om jeg hadde lasta det ned eller ikke, det som jeg lurte på hvorfor jeg får den feil, mld ? heheh! Take it easy! :yes::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...