Gå til innhold

950W strømforsyning i salg


Anbefalte innlegg

Knick Knack: Jeg tror ikke noen vanlige PSU'er til PC'er er så dårlige at de ikke har noen in-rush begrensning. Begrensningen er også ekstremt billig (+/- 10 øre) så det er ikke noen økonomiske grunner til å utelate den i billieg PSU'er heller.

Klart den er nok der, men de er nok justert litt slapt. Har selv en enermax PSU som får lyset til å dimme litt når den starter opp. Det er mulig de har for vane å justere dem slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen lurer på SLI oppsett og PSU krav så spurte jeg om det på forumet på www.hardocp.com

 

Quote:

Originally Posted by FooKerama

What is the PSU requirements on the SLI setup? Remembering the 460w recommending on the 6800ultra I wonder what you need to run at 6800u sli and a FX55 cpu system?

 

How mutch does the cpu maters in the games as Doom3, Far Cry and Half Life2, if you only have a 3000+ cpu, will buying a SLI setup of two 6600gt's be a waste?

 

 

Kyle_Bennett

HardOCP Editor-in-Chief

500 to 550w is suggested, but honestly, we did numbers on what our test system was running and it came in right at 300W. Still a PSU is not something you want working at 100%...ever, if possible. I would say if you want to SLI Ultras, get the 550 and sleep well at night.

 

Så om du trenger en 950w'er... tja..

 

Ang. 12v så er det snakk om en ESP psu, den har en extra 8pins 12v i tillegg til den vanlige 4pins 12v'eren. Den ekstra 8pinners kontakten er brukt til å gi mer strøm til agp'n (agp pro sloten på mitt hk iflg manualen)

Endret av FooKer
Lenke til kommentar
Ja, ang. det hvordan funker dual PSU løsninger, kan man unslippe lodding og direkte mod med PSUer?

Ja, du kan koble de "sammen" utenfor PSU'en. F.eks ved at du lar en levere strøm ene og alene til ATX-pluggen (og ingenting annet) og at den andre PSU'en leverer strøm til alt annet.

 

Dette kan enten gjøres med en ATX og en AT PSU eller med to ATX PSU'er. Uansett tilfelle må du trikse litt for å få startet begge samtidig. (Ja det finnes ferdigløsninger for det også)

Lenke til kommentar
Man må trikse litt med ps_on og pwr_ok for å få en ordentlig fungerende løsning.

Denne skulle være bra:

http://overclocking.telefragged.com/articl...sutricks-2.html

Jeg spør igjen jeg, hva er vitsen med å lodde sammen pwr_ok og jord? Har ikke trengt å gjøre det for å få start på strømforsyninger før (holder å koble psu_on til jord). Så har det en slags nyttig funksjon?

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...