Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HB? Hjemmebrent, Hvite Blodlegemer. Trodde ikke Vit B12 verdiene kunne være for høye...

 

Edit:

Vitamin B12 has extremely low toxicity and even taking it in enormous doses appears not to be harmful to healthy individuals.

 

Ifølge det jeg googla meg frem til skulle det MYE til for å få overdose av b12' date=' men de har vel en grense hos legen da som ikke nødvendigvis betyr overdoseringer.

 

HB

Lenke til kommentar

Jo mest sannsynlig. F.eks i fjor hadde jeg nesten orgie med appelsiner hver dag. Sånn 3-4 appelsiner hver eneste dag. Og da var det ofte jeg fikk rennaræv. Nå merket jeg det først etter å ha tatt 2+2. Og ja, jeg VET det er vannløselig. hvorfor skulle jeg ellers ha proppa i meg opptil 500 MG vit c hver dag om jeg ikke visste det :p ?

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg har begynt å fylle på med vitaminer nå i vinterhalvåret. Var flink til det før og da holdt jeg meg som regel ganske frisk. En og annen forkjølelse men ikke noe seriøst. I fjor kan jeg ramse opp følgende: Influensa, sterk luftveisinfeksjon, Magasjau og 2 runder med forkjølelse og da ikke noe ekstra tillsetting av vitaminer. Skal se om det ikke endrer seg i år.

Lenke til kommentar

Igjen har jeg et spørsmål om fettforbrenning. Vil virkelig ha frem den six-packen nå!

 

Fant denne videoen på nettet:

 

http://www.youtube.com/watch?v=WKL5Gy5BRFQ&feature=channel

 

Sjekk hva han sier på 1:40. Hva er det egentlig han babler om? For meg høres det ut som han er helt på jordet :ohmy: Ikke kjøre kondisjonstrening? Hva faen er det for noe?

 

Kroppen tærer vel først på fettet så musklene, ikke sant?

 

Og 4x4 intervaltrening er fortsatt den beste metoden for å brenne fett/øke kondison ikke sant?

 

 

Scooby sa nemlig at man måtte kjøre kondisjonstrening for å få frem packen. Stoler mer på han for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...