Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det være skadelig å ta diamant armhevinger?

Liksom armhevinger der den ene hånden er oppå den andre.

Du har ikkje henda oppå kvarandre på diamantarmhevinger, du plasserar dei tett saman slik at mellomrommet mellom fingrane formar ein diamant.

Slik:

Bigger%20Chest%204%20Diamond%20Push%20Up.jpg

Endret av HValder
Lenke til kommentar

Folkens, i denne tråden (og andre tråder) dukker det av og til opp ekstremt gode innlegg, som dessverre et fåtall leser ettersom tråden er ufattelig lang og folk ikke gidder å lese gjennom side for side. Derfor oppfordrer jeg alle til å poste innlegg de synes er gode i denne tråden. Får se hvordan det blir.

Lenke til kommentar

Når kan man kalle seg sterk? Hva er deres definisjon på en som er sterk?

 

Børge Fagerli mener at du er sterk hvis du klarer 1.5x KV (kroppsvekt) i benk, 1.5x KV i chins, 2x KV i knebøy og 2.5x KV i markløft. Dette er tall som mange bruker som "styrke-standard".

Men dette vil jeg si er vinkla veldig mot aktive styrke-utøvere.

 

På et litt lavere nivå vil jeg si at hvis du klarer egen kroppsvekt i benk, og tar over 100 kg i bøy og mark, så er du ganske sterk.

Lenke til kommentar

Har alltid gått etter denne malen sjølv (innanfor ei viss vektgrense/høgd):

 

1x kroppsvekt benkpress

1.5x kroppsvekt knebøy

2x kroppsvekt markløft

 

Dette nivået karakteriserar eg som normalt/sunt, eit nivå alle menn bør vere på for å kunne fungere normalt.

Lenke til kommentar

Går det an å opparbeide seg rabbattar på x-life? Dei har inne sjoko-smaken i Lean Mass, Myo-protein og det eg skal ha. Har kjøpt derifrå før, og likar at det er gratis frakt over 2000,-

 

Nei, de har ikke noe fastsatt rabattsystem da de, i følge dem selv, allerede har sterkt rabatterte priser. De kontakter gode kunder som handler mye og ofte, og gir dem egne rabatter.

Lenke til kommentar

Har alltid gått etter denne malen sjølv (innanfor ei viss vektgrense/høgd):

 

1x kroppsvekt benkpress

1.5x kroppsvekt knebøy

2x kroppsvekt markløft

 

Dette nivået karakteriserar eg som normalt/sunt, eit nivå alle menn bør vere på for å kunne fungere normalt.

Kan ikke si meg helt enig i den påstanden der. Jeg klarer å løfte endel over 1xkroppsvekt i beknpress, men jeg klarer ikke mer en 1x min egen kroppsvekt i knebøy. Mark må jeg lære teknikken bedre først, men jeg klarer nok ikke mer en 1.5x kroppsvekt på det meste.

Likevel vil jeg vil påstå at jeg fungerer ganske normalt.

Lenke til kommentar

Må jammen seie meg imponert over service-en til x-life. Svarer kjapt og tek avgjersler sjølv om det er langt ut på kvelden. Tunga på vektskola for min del.

 

Nå veit ikke jeg hva det gjaldt, men har også fått inntrykk av at de har god service. Har handla der et par ganger, og er både fornøyd med deres egne produkter og at de i tillegg selger produktene til både Myrevolution og TN. Og at de har noen reale tilbud av og til.

 

Spurte du dem også om det var noe rabatt eller?

Lenke til kommentar

Ja, dei sa det same som deg.

 

 

 

utgangspunktet har vi ikke en slik rabattordning, da det er enkelte varer vi ikke har mulighet til å gi bedre priser på (f.eks. Nutrisport 90+, Zma 1000 kapsler). Gasp og Better Bodies har og en strikt policy på at deres produkter ikke skal være rabatterte.

 

Men det vi gjør er å personlig kontakte kunder som vi ser handler stort og jevnt (og ikke kun de mest ekstreme tilbudene), og gir de personlige koder og egne avtaler til bruk i nettbutikken.

Ingen standard prosent eller sats som gis ut altså, men vi møter kunden godt i forhold til kjøpshistorikk

 

 

Lenke til kommentar

Lurer på hvor de legger denne grensa. For min del så kunne det vært veldig aktuelt å kjøpe meg opp en rabatt der. Rabatt i tillegg til gratis frakt over 1500 kr er jo egentlig veldig bra.

 

Edit: de hadde visst satt opp grensa til 2000 kr nå. Ikke bra :nei:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke handle på TN? Prisene? ^^

 

TN har jo gode produkter, men de er dyre, selv med rabatten. I tillegg har f.eks. ZMA'en veldig lave nivåer av Zink og Magnesium i hver kapsel, som gjør prisen enda stivere, spesielt siden boksen til og med inneholder færre kapsler.

 

Oss på forumet kunne jo bestilt fra samme konto og raskt spart opp rabatter på hvilken som helst side, men det blir vel et spørsmål om penger og tillit.. Så er nok ingen som blir med på det dessverre, men det hadde jammen vært koselig om vi faktisk var en gjeng som stolte på hverandre eller vi fant en sikker løsning.

Lenke til kommentar

Ja, det hadde absolutt vært en mulighet. Husker ikke hvordan det var på TN, men på Myrevolution kan man legge til ekstra personer/adresser. Prøvde dette med en kompis en gang. Bare logga inn på min konto og huka av for sin egen adresse. Så fikk han melding av posten om at han kunne hente pakka si osv.

 

Edit:

For å svare på spørsmålet ditt: Ja er litt pga prisene, men er heller ikke alt dem selger som er like aktuelt heller.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...