Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Funker det å kjøre stronglifts 5x5 annenhver dag framfor 3 dager i uken? Eller er det fyfy?

Dersom du greier å restituere deg, kjør på sier nå jeg. Men det er lagt opp til 3 økter av en grunn, og det fikk jeg merke når jeg prøvde på annenhver dag som du snakker om. Når du begynner å løfte tungt så trenger kroppen tiden på å hente seg inn. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Er en episode i serien "Fylla" som tar for seg trening før og etter en fyllekule. Husker ikke hvor mye vitenskap programmet tok for seg, men de hadde iallefall noen forsøk i programmet. Var en styrkeløfter som løftet tyngre i bøy dagen etter fylla enn forrige gang han makset. Skal nok tas med en klype salt, men anbefaler å se den. Ligger vel på NRK nett-tv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Siste formbilde på 106kg. Slowbulking pågår.

Du er ikke han politimannen i Hundepatruljen Oslo? :p Liknet skikkelig. Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Takk skaru ha Doofen, må lese meg opp litt for å forstå alt bare (:

 

Hva for kanal blir denne konkurransen sendt på? (si nett-tv er du snill, har hverken tv eller kanaler)

 

Og..... Den blonde dama jeg har sett et par ganger nå.... Vet du hvem ho er?... Hihi..

https://www.youtube.com/watch?v=4GAv1iQ26UM

 

Brooke Ence.... Ligner litt på Mette Marit om man legger godviljen til :mrgreen:

Lenke til kommentar

NH er en av de bedre uansett, finnes mange måter å trene det på, men jeg pleier å legge inn det i alle programmer da jeg vet at den er svakere og kommer til å gi trøbbel senre uansett.

 

Bare til å isolere den og kjøre på, det er en knall øvelse.

Lenke til kommentar

NH er en av de bedre uansett, finnes mange måter å trene det på, men jeg pleier å legge inn det i alle programmer da jeg vet at den er svakere og kommer til å gi trøbbel senre uansett.

 

Bare til å isolere den og kjøre på, det er en knall øvelse.

Flott!
Lenke til kommentar

Man må velge om man skal øke styrke eller volum bak der.

Isåfall blir deloaden og progresjonen annerledes.

 

Jeg legger den inn 3x uke med volum-progresjon. '

Så blir det litt stykeboost når vektene kommer til 5reppere 2-3 uker.

Jeg trodde egentlig progresjonen på styrke- og volumopplegget var det samme, bare å øke vektene jevnt, men at deloaden skilte dem ved ag man ikke trenger gå ned så mye på vektene på styrke fordi man bare hviler nervesystemet og ikke skal bryte ned og lage mer kjøtt?

 

Verdens lengste setning, håper det var forståelig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...