War Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 (endret) T Mener at fyren bak SL lovpriser opplegget sitt i den grad at alle former for ekstratrening er meningsløst. U Hvos man skal fokusere på styrke ja. Du legger inn volumøvelser og da blir hele greia en hybrid. Det eneste som vil skje er at styrkedelen går ned 20% teoretisk. 100% er 100% , legger du til noe , må noe vike. Blir på en måte stor og sterk, VS sterkest / størst Endret 10. mars 2015 av War
Need44speed Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Ok, takker. Anbefalte volumøvelser? jeg ville lagt til noe for bryst, for etter min erfaring gjør ikke programmet noe særlig for bryst ville også lagt til chinups/pullups. I guiden står det du kan begynne å legge på vekt når du klarer 3*10 Endret 10. mars 2015 av General Bork Laser
crazylazyboy Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Gikk 3m med 315kg yoke tidligere ikveld! 5kg pers, veldig gøy når man endelig øker Om 1mnd er det NM i øvelsen og da håper jeg å gå greit med 320, 340 som er neste vekt er også såvidt innen rekkevidde om jeg trener mye bein den neste måneden. 1
Akse Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Er 300yoke og 125farmers medley i rsm. Har aldri kjørt yoke før, så må ned til stavanger for å trene det. Spent på hvordan 300 føles.
Akse Skrevet 10. mars 2015 Skrevet 10. mars 2015 Gikk 3m med 315kg yoke tidligere ikveld! 5kg pers, veldig gøy når man endelig øker Om 1mnd er det NM i øvelsen og da håper jeg å gå greit med 320, 340 som er neste vekt er også såvidt innen rekkevidde om jeg trener mye bein den neste måneden.Tvedestrand?
Dufen Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 http://pluss.vg.no/2015/03/09/1950/1950_23409480 Han er sterk...
Countryman Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 http://pluss.vg.no/2015/03/09/1950/1950_23409480 Han er sterk... Har ikke økonomi til å gå inn på slike flotte nettsteder jeg Doofen...
Countryman Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Brystpress m/hantler: Skråbenk kontra flatbenk = Volum Får stadig vekk høre at jeg bør gå over til skråbenk for å få større volum. Ett fett for meg men, er det ene bedre enn det andre her?
crazylazyboy Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Gikk 3m med 315kg yoke tidligere ikveld! 5kg pers, veldig gøy når man endelig øker Om 1mnd er det NM i øvelsen og da håper jeg å gå greit med 320, 340 som er neste vekt er også såvidt innen rekkevidde om jeg trener mye bein den neste måneden.Tvedestrand? Stemmer Og for deg er 300 i yoke a walk in the park vil jeg tro. Teknikken tar man fort, og det er bare å meise på. Det er veldig vanlig i miljøet å ha 400+ når man er godt trent. Du er langt sterkere i alle øvelser og vil gruse meg her også.
lur4d Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Brystpress m/hantler: Skråbenk kontra flatbenk = Volum Får stadig vekk høre at jeg bør gå over til skråbenk for å få større volum. Ett fett for meg men, er det ene bedre enn det andre her? Skråbenk = øvre del av brystet, decline =nedre del. Kommer an på hva du vil trene
Corey Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Hva er egentlig greia med folk som på død og liv skal trene legger, men gir en lang blank f i knebøy og mark? Står en fyr her nå, han tar 10 reps x 160 kg på leggene (i smith ofc), men tar 5 x 40 på knebøy. Det blir jo som å ha en Prius med sykt fete felger. Ser dumt ut, uansett!
Countryman Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 Brystpress m/hantler: Skråbenk kontra flatbenk = Volum Får stadig vekk høre at jeg bør gå over til skråbenk for å få større volum. Ett fett for meg men, er det ene bedre enn det andre her? Skråbenk = øvre del av brystet, decline =nedre del. Kommer an på hva du vil trene Ja det er det jeg har visst også... "Folk" synes vel at jeg har en lite utviklet øvre brystmuskel da..... ...."folk" har jo så peil..
War Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 skrå her og andre jallaøvelser er noe man legger inn før en konkurranse for å punktforbedre siste detalj. legge inn det random blir som å klappe på et sandslott for å så ha på mer sand etterpå. dessuten hjelper det lite å bare endre øvelsen, må ha annen progresjon og rep også , annen deload og i teorien egner ikke baseøvelser seg til volum heller om man skal holde seg skadefri med andre ord er de folka som anbefaler dette bare bcaa-troll
Countryman Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 skrå her og andre jallaøvelser er noe man legger inn før en konkurranse for å punktforbedre siste detalj. legge inn det random blir som å klappe på et sandslott for å så ha på mer sand etterpå. dessuten hjelper det lite å bare endre øvelsen, må ha annen progresjon og rep også , annen deload og i teorien egner ikke baseøvelser seg til volum heller om man skal holde seg skadefri med andre ord er de folka som anbefaler dette bare bcaa-troll hehe... .. Jeg skrev det nok litt dumt. Det jeg mente var: Brystpress med manualer på skå kontra flat/rett/horisontal benk Tenkte ikke på baseøvelsen med skrå benk
Vertical^ Skrevet 11. mars 2015 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Etter over to måneder uten knebøy og mark (og deretter svært liten motivasjon ofr annen styrketrening) med vondt kne, bestemte jeg meg for å kontakte fastlege for å få henvisning til fysio. Jobben har avtale med en bedrift som driver med fysio, kiro, osv. Fant ut hva fastlegen het og tok en telefon. Fikk da vite at jeg ikke hadde vært innom fastlegen siden år 2000, så hun ønsket heller at jeg kom innom der først. Må vel da vente lenge på å få en time også.. Mye mas for en henvisning Endret 11. mars 2015 av Vertical^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå