Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Etter 21timers faste med intens trening, sex osv så blir det en herlig biffmiddag med biff som gikk ut for 4 dager siden!

Dette er dagen der Kjetil gjør ting 99% av befolkningen aldri hadde gjort! :tease:

Biff gjør seg best en uke etter utløpsdato og minimum 24 timer i friluft på kjøkkenbenken...

 

Nomnomnom o.s.v... :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er noe sånt jeg også satser på.

 

Mistet du noe muskelmasse og vart svakere?

 

Bruker slim-guide fettklype, mistet 0 masse matematisk, styrken kan jeg ikke si noe på for jeg trener et fast program og fulgte progresjonen som oppgitt.

Vil si like sterk, men litt mindre energi , for eks 1-2 færre pull-ups.

Lenke til kommentar

Jeg leste også den før jeg spurte her, men infoen i artikkelen var tydeligvis feil ifølge forumet her. Når jeg strammer magemusklene forsvinner noe av svaien i ryggen min, og jeg har ganske mye svai ifølge kiropraktor.

Haha! Nå må du gi deg ...

Jeg sa kun at dårlig utført planke ikke var bra, så vær strikt på formen. RKC er det beste alternative, for når du strammer ræva vil du automatisk sette hofta i riktig posisjon.

Lenke til kommentar

Gratulerer med artikkelen. Jeg må likevel si at jeg ikke likte at du brukte et apparat på det øverste bildet. Du skulle benyttet anledningen til å promotere frie vekter.

 

Trener ikke selv på apparater, aldri brukt det i artikkelen før. :p var bare for å få fikset bilde fort, var helt sykt fyllesjuk når bildet ble tatt..

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...