Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gjorde et innkjøp av en sykkel, men hvordan er dette forhold til Spinning/teningssykkel? Hva forbrenner mest Kcal?

 

Nå som sommerværet nærmer seg, trenger jeg en god sykkel, Så gikk for DENNE

 

Jeg prøver å gå ned i vekt. Har gått ned 32 kg med Elipsemaskin og treningsykkel, men er gått lei av det nå så må få prøvd noe nytt etterhvert.

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Svar fra SATS:

 

Hei og takk for mail!

 

Våre personlige trenere skal ha fokus på sine kunder siden de betaler for å trene med sin egen trener, men vi håper jo selvsagt at våre ansatte hjelper til dersom noen trener slik at det kan være skadelig.

 

 

Det er beklagelig dersom andre medlemmer opplever deg som frekk som prøver å hjelpe til, men det er begrenset hva vi kan gjøre i forhold til våre medlemmers reaksjon på dette, så vi får heller bli flinkere til å hjelpe til

 

Ha en topp dag

 

Halvor Lauvstad

 

SATS Norge

Produktsjef

Servicekontor

 

Jeg skrev btw dette:

 

Hei. Jeg har nå trent på et av deres treningssenter i 1 år, og det er en ting som irriterer meg: at disse personlige trenerne går rundt og tenker mer på sine klienter enn folk personlige sikkerhet. Da jeg har hatt prøvetimer på flere av deres senter, har jeg observert det samme overalt: En person tar gjør en øvelse fundementalt feil, så feil at hans helse står på spill. En personlig trener ser dette, går forbi, gjør ingenting.

 

Så jeg spør; er det slikt personell dere vil være bekjent med?

 

Jeg har flere ganger gått bort til individer som gjør feil og rettet på dem, men dette blir sett på som "frekt" pga du ikke jobber der.

 

Jeg håper dere tar til dere denne kritikken, for på sikt så vil dere tape på å ha treningsvillige kunder som blir skadet.

 

Av alle svar jeg så for meg jeg kunne få, så tror jeg dette var det verste. Han sier han HÅPER at trenere hjelper kunder! Hva faen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Svar fra SATS:

 

Hei og takk for mail!

 

Våre personlige trenere skal ha fokus på sine kunder siden de betaler for å trene med sin egen trener, men vi håper jo selvsagt at våre ansatte hjelper til dersom noen trener slik at det kan være skadelig.

 

 

Det er beklagelig dersom andre medlemmer opplever deg som frekk som prøver å hjelpe til, men det er begrenset hva vi kan gjøre i forhold til våre medlemmers reaksjon på dette, så vi får heller bli flinkere til å hjelpe til

 

Ha en topp dag

 

Halvor Lauvstad

 

SATS Norge

Produktsjef

Servicekontor

 

Jeg skrev btw dette:

 

Hei. Jeg har nå trent på et av deres treningssenter i 1 år, og det er en ting som irriterer meg: at disse personlige trenerne går rundt og tenker mer på sine klienter enn folk personlige sikkerhet. Da jeg har hatt prøvetimer på flere av deres senter, har jeg observert det samme overalt: En person tar gjør en øvelse fundementalt feil, så feil at hans helse står på spill. En personlig trener ser dette, går forbi, gjør ingenting.

 

Så jeg spør; er det slikt personell dere vil være bekjent med?

 

Jeg har flere ganger gått bort til individer som gjør feil og rettet på dem, men dette blir sett på som "frekt" pga du ikke jobber der.

 

Jeg håper dere tar til dere denne kritikken, for på sikt så vil dere tape på å ha treningsvillige kunder som blir skadet.

 

Av alle svar jeg så for meg jeg kunne få, så tror jeg dette var det verste. Han sier han HÅPER at trenere hjelper kunder! Hva faen?

Hvorfor sendte du mail til sentralkontoret til sats, og ikke til sentersjefen der du trener?

 

Det er jo ganske håpløst for en som sitter på kontoret i Oslo å uttale seg på noe annet enn rent generelt grunnlag om hva de driver med i SATS Stavanger...

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

 

Hvorfor sendte du mail til sentralkontoret til sats, og ikke til sentersjefen der du trener?

 

Det er jo ganske håpløst for en som sitter på kontoret i Oslo å uttale seg på noe annet enn rent generelt grunnlag om hva de driver med i SATS Stavanger...

 

Sendte en mail via SATS sin hjemmeside. Hadde ikke peiling på hvor den skulle ende.

 

Edit: Jeg var ikke interessert i å peke ut kun Stavanger, da jeg ser på dette som et problem som skjer overalt. Og det skinner jo ganske igjennom at dette er han fullt klar over.

 

Tror ikke det ville hjulpet meg nevneverdig hvis jeg hadde sagt: Den pesonen på det og det senteret gjør en dårlig jobb.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Som sagt; det er helt håpløst for en saksbehandler som får 1000 klagemail i uka å svare noe annet enn det han har gjort her...

 

Selv om man ser for seg "Noen er misfornøyde med at PTer bare konsentrerer seg om de betalende klientene! Send dette rett til høyeste hold, dette må tas tak i SPORENSTREKS!!! så er du nok bare et ledd i en daglig svare på mail-rutine.

 

Kan tenke meg han brukte rundt 20 sekunder på å svare på mailen din :(

 

edit: Det er ikke meningen å være dust mot deg Corey, og er ikke uenig i at det er et problem at fagfolk ikke tar tak i folk som ødelegger seg, men jeg ser bare ikke hva annet denne sentralbordpersonen kunne gjort for deg.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Personlig erfaring er at uansett om du sier ifra til folk på den mest hyggelige måte, så kommer de mest sannsynlig ikke til å ta det til seg :) At de som jobber der ser ut til å ikke gjøre noe med folk som trener "feil" betyr ikke at de aldri har prøvd.

Jeg mener ikke det forsvarer at de ikke kommenterer om noen gjør noe direkte farlig, men.

Lenke til kommentar

Jo, nå syns jeg du var en skikkelig kukk Kevlar.

Hehe, neida ;)

Jeg ser absolutt poenget i hva du vil fram til. Jeg jobber selv i butikkbransjen og vet godt at folk i denne typen stillinger som regel svarer så A4 som di kan.

 

Jeg er bare ikke så veldig lysten på å lage noe drama imot enkelpersoner.

 

@Juliess: Tru dat. Det som dog er frustrerende er at dette virker som SATS sin policy. Blir kanskje litt for SATS-rettet, da jeg er sikker på at Elixia ikke er det spor bedre. Dog på Actic ble jeg veldig imponert!

 

@Mollasund: Han heter vel ikke tildeldigvis Frank? :whistle:

 

@Priim: Jeg prøver :innocent:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Mage, situps med vekt 4x8

Knebøy 5x5

Markløft 3x8

Benkpress 3x8

Incline benkpress manual 3x8

Barbell rows 3x8

Bicepscurl 3x5

 

Hva tror dere om dette programmet for muskel- og styrkebygging?

 

Jeg hadde sterkt vurdert drop set på bicepscurl, man blir helt ødelagt i bicepsen etter den øvelsen får en stund! ødelagt på en god måte selvfølgelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...