Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Bare husk at man SKAL rette ut armene helt ellers så kunne man like gjerne tatt vanlige curls. :)

5545185[/snapback]

Vel... Jeg mener man skal ha knekk på leddet siden man da opprettholder trykket og intensiteten på biceps hele tiden. I tillegg mener jeg at du ikke får like god treff på alle hoder med å rette det helt ut, siden du bruker så mye krefter på og få armen ut av "0 posisjon" at du mangler trykket som skal til for å treffe hodet som skaper f.eks peak. Litt dårlig forklart, men kanskje du skjønner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går faktisk ikke så verst. Denne uka har vært den beste treningsuka noensinne. Økte i (så og si) samtlige øvelser + at jeg såvidt klarte å gå hjem fra senteret. ;)

 

Fjernet midlertidig stående roing og erstattet EZ-curls med hammercurls. Dette gjorde underverker. Får se hva jeg gjør med de øvelsene i fremtiden. :)

Lenke til kommentar
Det går faktisk ikke så verst. Denne uka har vært den beste treningsuka noensinne. Økte i (så og si) samtlige øvelser + at jeg såvidt klarte å gå hjem fra senteret. ;)

 

Fjernet midlertidig stående roing og erstattet EZ-curls med hammercurls. Dette gjorde underverker. Får se hva jeg gjør med de øvelsene i fremtiden. :)

5548833[/snapback]

Sa jo at det ikke var så ille:) før og etter bilder må vises når vi nærmer oss sommern!

 

Jeg gleder meg til og sette igang hardkjøret fram mot sommeren, har ikke trent skikkelig i Januar og har enda en uke igjen av fagprøven. Så har bare 3 måneder på meg til og nå toppform, men det skal jeg klare! Har gått opp flerfoldige kilo etter jul, så har mye og tære på :whistle:

Lenke til kommentar
Har gått opp flerfoldige kilo etter jul, så har mye og tære på  :whistle:

5548869[/snapback]

No shit. Veide 78kg når jeg dimmet i august. Nå ligger jeg på 90,4kg.

 

Det som er interessant er hvordan man ser ut sommeren 2007 (selv om man bør gjøre det beste ut av denne også).

 

Har en liten drøm om å benke 120kg til sommeren, vi får se. ;)

Lenke til kommentar
Har gått opp flerfoldige kilo etter jul, så har mye og tære på  :whistle:

5548869[/snapback]

No shit. Veide 78kg når jeg dimmet i august. Nå ligger jeg på 90,4kg.

 

Det som er interessant er hvordan man ser ut sommeren 2007 (selv om man bør gjøre det beste ut av denne også).

 

Har en liten drøm om å benke 120kg til sommeren, vi får se. ;)

5548877[/snapback]

Vel jeg ligger fortsatt og kjemper på rundt 90, det som er interessant er og se om jeg klarer å deffe meg i år!

 

120kg ey, hva tar du nå ?

 

Bilder er snadder, får mange kommentarer på at jeg kun har bilder av meg selv på telefon :blush:

Lenke til kommentar
120kg ey, hva tar du nå ?

5548976[/snapback]

Har fremdeles til gode å makse, men med tanke på at jeg tar 90kgx8x4 så bør jeg vel ligge litt over 100kg.

 

Fornøyd med tanke på at jeg ikke klarte en rep med 75kg i sommer. :p

5549017[/snapback]

Tipper du tar 120kg da hvis teknikken sitter. Jeg tok 10 på 90kg i sommer, da maxet jeg på 120kg å det var på en dårlig dag.

 

Uansett, max i benk er jo egentlig bare tull. I tillegg er benk synonymt med senebetennelse!

Lenke til kommentar
stanka skal helt ned, men man skal ikke dytte opp med brystkassa som mange gjør.

5554036[/snapback]

 

Jeg vet, men jeg vil fortsatt ha svar på spørsmålet mitt. :)

 

Why?

Fordi hvis jeg tar 65 kilo på den måten jeg har testet ut, vil jeg da ta mer, hvis jeg bruker en stang og legger den ned på brystet ?

 

Edit:

 

 

En annen ting:

 

Hva bør en gjøre hvis en får kramper når en sover ?

 

Senest på lørdag våkna jeg opp til en "herlig" krampe, og det gjør så sinnsykt vondt, at jeg ønsker å gjøre noe med det.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
stanka skal helt ned, men man skal ikke dytte opp med brystkassa som mange gjør.

5554036[/snapback]

 

Jeg vet, men jeg vil fortsatt ha svar på spørsmålet mitt. :)

 

Why?

Fordi hvis jeg tar 65 kilo på den måten jeg har testet ut, vil jeg da ta mer, hvis jeg bruker en stang og legger den ned på brystet ?

 

Edit:

 

 

En annen ting:

 

Hva bør en gjøre hvis en får kramper når en sover ?

 

Senest på lørdag våkna jeg opp til en "herlig" krampe, og det gjør så sinnsykt vondt, at jeg ønsker å gjøre noe med det.

5559989[/snapback]

 

Poenget er da ikke å ta mest mulig, men å få best mulig trening. Det "tyngste" er som regel det beste.

Lenke til kommentar
Poenget er da ikke å ta mest mulig, men å få best mulig trening. Det "tyngste" er som regel det beste.

5560006[/snapback]

 

Både ja og nei.

Trening blir det jo uansett, så jeg blir sterkere på begge måter.

Det jeg lurer på er hva som er enklest, hvis vi antar at det ligger 65 kilo på stanga.

 

Edit: så ikke larsp sitt svar med en gang.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...