Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet av enkelte som bruker å spise barnemat mens de er på trening, rett og slett fordi at det er lettfordøyelig og har bra næringsinnhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste det på kissies.se så det må jo bare være smart! Dessuten har noen kjendiser gjort det også. Kombineres gjerne med piller som gjør at du føler deg mett uten å spise. Herlig!!

Skrevet

Kjenner ironien etse som syre på huden her.

Det er visst snakk om blant annet Reese Witherspoon, Jennifer Aniston og Lily Allen. Tviler ikke på at mange følger i deres fotspor. Glad jeg er kildekritisk når jeg leser om trening og kosthold.

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Hehe. "Sånn slanker kjendisene seg". De verste artiklene i verden.

Jeg vet av enkelte som bruker å spise barnemat mens de er på trening, rett og slett fordi at det er lettfordøyelig og har bra næringsinnhold.

De med most frukt er gjerne 100% frukt, ganske billige og faktisk veldig gode på ting som cottage cheese o.l. :)

Skrevet

Beste slankemiddelet er jo pekefingern i halsen! Det vet jo alle

Fra spøk til revolver. Personer med bulimi er oftest normalvektige eller overvektige.

Skrevet (endret)

PSMF :new_woot:

Det har jeg faktisk lagt inn for de 2 siste ukene (uke 22 og 23) av deffen som begynner i MORGEN :new_woot:

edit: det eneste jeg ser problematisk for min egen del blir å klare å proppe i seg alle grønnsakene :p Det blir en del brokkoli :p

Endret av Doofenschmitz
Skrevet

Herregud blir forvirret. Noen sier at det er bra å trene hele kroppen 2-3 ganger i uka mens andre sier at det er bedre å trene deler av kroppen oftere... Feks. biceps+bryst mandag, triceps+rygg onsdag osv..

Hva foretrekker dere?

Jeg pleier å trene hele kroppen.. Vet det ikke er bra men klarer ikke holde styr på hva jeg må trene den andre dagen osv :p

Skrevet (endret)

Herregud blir forvirret. Noen sier at det er bra å trene hele kroppen 2-3 ganger i uka mens andre sier at det er bedre å trene deler av kroppen oftere... Feks. biceps+bryst mandag, triceps+rygg onsdag osv..

Hva foretrekker dere?

Jeg pleier å trene hele kroppen.. Vet det ikke er bra men klarer ikke holde styr på hva jeg må trene den andre dagen osv :p

Hvis noen sier biceps/bryst på en dag, og triceps/rygg på en annen skal du ikke lytte til denne personen.

Triceps og bryst jobber sammen og kan kjöres sammen på en split, samme med biceps/rygg.

Det er veldig bra å trene hele kroppen, 3 dager i uken. www.stronglifts.com

Kjør knebøy, markløft, chins, benkpress og skulderpress så har du alt du trenger.

Endret av Sebbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...