Zindre- Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hvorfor tror du det er lotr wannabes som skal være hunter? Selv er jeg hunter fordi jeg liker å ha en følgesvenn og fordi jeg liker å ha avstand til målet mitt
PcT Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 er ikke sikker hva jeg skal være lengere.. pga nå har jeg testet rogue og det var jævlig morro.. men i fb tester jeg mage i retail blir det mellom rogue, warrior eller mage
zero_time Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 er ikke sikker hva jeg skal være lengere.. pga nå har jeg testet rogue og det var jævlig morro.. men i fb tester jeg mage i retail blir det mellom rogue, warrior eller mage hehe... du lider nok av akkurat det samme som meg.. Eg har liksom bestemt meg for kva eg skal spille, men så tester eg noko nytt, og synest at det er heilt konge, og så blir eg usikker på kva eg skal spille..
Zlash Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hadde tidligere bestemt meg for å spille Human Rogue, men akkurat nå så heller det mot å starte som Gnome Mage. EDIT: Ser ut som jeg er den eneste på forumet som vil spille som Gnom Endret 28. desember 2004 av Zlash
zero_time Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Hadde tidligere bestemt meg for å spille Human Rogue, men akkurat nå så heller det mot å starte som Gnome Mage. EDIT: Ser ut som jeg er den eneste på forumet som vil spille som Gnom Neida, du er ikkje den einaste her på forumet som skal spille gnome, det skal iallefal eg og..
Angemar Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Tenker jeg prøver tauren shaman på open beta, så lar jeg min gnomen warlock vente så jeg ikke blir for glad i charen min før den slettes og jeg begynner på nytt
The_evil_blue_toad Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Tror jeg skal være dwarf hunter, evt paladin
haarod Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg har prøvd priest, rogue, hunter og druid. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke velger hunter fordi jeg ikke syns det var noe særlig. Priest var kjempegøy, mange som vil groupe pga healing skills osv., får bra spells på høyere lvl'er. Rogue var også gøy, men gikk litt lei Druid har jeg ikke fått testet ut ordentlig, men sålangt har det vært morro å spille med druid. Endret 29. desember 2004 av HKoN-
PcT Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 rart å tenke på at priest eier alt i 1on1 i lvl 60
Aremeriel Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Gnome mage og Night Elf Priest. Ikke bestemt hvem som blir main ennå... I Final Beta skal jeg teste Night Elf rogue
Sjark Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Orc Warlock her.. ditto,, ivertfall på Final Beta
Nstin Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 jeg må teste ut druiden jeg ass.. hehe. liker å kunne gjøre litt av hvert, så trur den er som made in heaven for meg
ahpadt Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Night Elf Hunter tror jeg. Har aldri spilt et sånt type spill, men siden maaange i klassen min skal, samt kompisser, så skal jeg ihvertfall spille FB.
Plomma2 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Male Human Mage. Mest fordi jeg digger mage og human, men også pågrunn av vitsene. "So I have this idea for a great movie..." Herregud som jeg lo første gang av den.
elec Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Male Human Mage.Mest fordi jeg digger mage og human, men også pågrunn av vitsene. "So I have this idea for a great movie..." Herregud som jeg lo første gang av den. å ja, husker den "ruler of the bracelet" :!: ler fremdeles godt hver gang jeg hører den
Nstin Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Male Human Mage.Mest fordi jeg digger mage og human, men også pågrunn av vitsene. "So I have this idea for a great movie..." Herregud som jeg lo første gang av den. høres morsom ut den.. kunne du være så vennlig å fullføre den?
Plomma2 Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Litt for lang, litt for sent, litt for dårlig engelsk. Skal se om jeg klarer å google den fram. Edit: Fant ikke, sorry :/ Endret 1. januar 2005 av Plomma2
Nstin Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 hehe.. hadde vært fint om du klarte og google den frem. elsker alt ved wow:) spesielt de kule emote'sa og voicene demmes..
Sykkel Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Fant den • So I have this idea for a great movie. It's about two Gnomes who find a Bracelet of Power and they have to take it to the Burning Steppes and cast it into the cauldron. They form the Brotherhood of the Bracelet. Along the way they are trailed by a Murloc named Gottom, who's obsessed with the bracelet, and nine bracelet boogymen. It could be a three-parter, called "Ruler of the Bracelet." The first part would be called "The Brotherhood of the Bracelet," followed by "A Couple of Towers," with a climatic ending called "Hey, the King's Back." Er så bra, akkurat som Lord of the Rings http://wowvault.ign.com/View.php?view=Voic...ory_select_id=5 <- finner flere character voices der. Dere må høre når human male sier det som står ovenfor! artig
Nstin Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) haha :!: så utrolig bra.. må lage meg en human bare for å høre den ass. den var fet EDIT: fant ut nå at den linken har alle voicene til alle rasene Endret 1. januar 2005 av Nstin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå