Gå til innhold

Hvordan oppnår man xxxx antall innleg på få år ?


Anbefalte innlegg

Har lurt litt på (ingen må føle seg truffet!) hvordan fjortiser som har vært reg. på hardware.no i noen år raskt opparbeider seg innlegg i størrelse 2-3 tusen innlegg ? Jeg registrerte meg da hw.no startet opp men byttet id. og reg. meg på ny i mai 2002 har et snitt på 0,3 innlegg pr. dag dvs. 241 stk.

 

Nå må dere bare fyre løs!.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (loggon @ 26/11/2004 : 00:19)
Har lurt litt på (ingen må føle seg truffet!) hvordan fjortiser som har vært reg. på hardware.no i noen år raskt opparbeider seg innlegg i størrelse 2-3 tusen innlegg ? Jeg registrerte meg da hw.no startet opp men byttet id. og reg. meg på ny i mai 2002 har et snitt på 0,3 innlegg pr. dag dvs. 241 stk.

Nå må dere bare fyre løs!.

se på meg :D se se SE PÅ MEG.

og surfe hw.no i et år, og du svarer på ting du vet om, eller ting som kanskje hjelper.¨da har du en count som meg, ikke mye..

Lenke til kommentar

QUOTE (Den Polse @ 26/11/2004 : 05:31)
Er bare å poste ivei, gjerne på poster der folk allerede har svart og man ikke har noe fornuftig å komme med :ermm:

:yes: Enig der..

 

(Akkurat slik som eg gjør no, bare at denne posten ikkje teller i "post-counten :p )

 

Edit: skriveleif

Endret av zero_time
Lenke til kommentar

QUOTE (TLZ @ 26/11/2004 : 15:30)
Egentlig så anbefaler eg deg å ikke bry deg så alt for mye om postcount.... det er ihvertfalll ikke folk som gjør det som får mange posts. ;)

Sant det, å poste for å få mer postcount er bare tull, lager bare kjedeligere tråder, men det er desverre endel av det. Så helst ikke fokuser på antall poster og prøv heller å hevde deg med gode innlegg og svar.

Lenke til kommentar

Jeg sitter ved pc'en i all min fritid. Og når jeg sitter ved pc'en har jeg oppe tre-fire faste forum som jeg skriver på ofte.. Og jeg har egentlig ikke så mange poster, men skulle jeg svart på alt jeg kom over ville jeg jo hatt en enorm postcount. Men har man ikke noe konstruktivt å komme med, er det vel ingen vits i å skrive noe heller..

Lenke til kommentar

Har vel med intresse for det som skjer , er en engasjert blir det fort noen poster , og bidrar man i tillegg med noe blir det enda mere , selv merket jeg dette ekstr menst jeg holdt på med workloggen min .

Har også reg meg på nytt den 6.6.2002 da det ble en masse tull med den gamle registreringen i forbindelse med at jeg skiftet nettlevrandør og fikk ny e-postadresse , av en eller annen grunn ble det krøll med det meste , så jeg måtte registrere meg på nytt for å komme inn på forumet .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...