Gå til innhold

Razer Diamondback Review


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logitechs best mice with this technology has to be the mx300/310 and the mx500/510. The first two fits both right and left handed gamers, but are smaller in size than the mx500/510.

 

Undertegnede har MX300 :D

 

EDIT: Har tenkt til å kjøpe musa og har lest testen din. Har fått med meg at jeg burde sette sensen fra 10 til 5, fixe musetweaken (125hz - 500hz) men så lurer jeg på dette:

 

You would think that doubling sensitivity in a game, and doing half the PPI in windows would produce the same feeling. It does not. Simple because of the silly inbuilt "SmoothXcurve" and "SmoothYcurve". In Windows2000 that does not happen, and besides there is no inbuilt accel. The acceleration issue with WindowsXP hasn't been fixed 100%. You are actually not using the whole curves when changing ratios, that's the trick in windowsXP

 

Det stod rett under noe om en kar som hadde fiksa dette sånn "nesten" så hvor og hvordan får JEG gjort det samme ? :roll:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Det nevnes i artikelen om at hvis musfottene (teflonen) skulle vere utslit saa maa man eventuelt kontakte hyperglide.

 

Vel jeg mener aa ha lest paa Razer BluePrints at "Razerguy" aka Robert a at hvis noen trengte nye musfotter saa kunne man kontakte Razer direkte og be om aa faa tilsendt et par nye. Men har ikke noe link til den posten.

 

Frankie

Singapore

 

 

BTW: d'RaZiel Var det ikke du som laga den bra hacken til Win2k/WinXP da? Mener aa huske aa ha lest at det var du, eller husker jeg feil? Hmm var vel du som var den forste paa denne planeten som fant ut av denne metoden eller hva?

Lenke til kommentar

xanthos: takker kimmen :D

 

gixxerman: ftp://ftp.thecpl.com/mouse_fix.zip

 

kaVak: da bruker du denne, det ligger litt info i zip filen hvordan den settes opp. mye

enklere i windows2000 å få det til å fungere. http://www.str.pwp.blueyonder.co.uk/USBHz.zip

 

frank_jarle: jo. SoD, en kjente rtcw spiller, har en egen nettbutikk - maxfps.se.

Han sa at hyperglide holder på å lage egne føtter til DB også. Så det løser seg nok.

Og jo, det er meg som laget den fixen til WinXP :) Første på planeten, bra det var en

nordmann eller hva? :p Til win2k var det ikke meg, men en som heter "str".

Lenke til kommentar

gixxerman: hvis du har spilt i windowsXP i lengre tid og ikke prøvd mousefix før nå, da ligger du etter en god del :p det er stor forskjell på den.

 

Du dobbelklikker den som andre reg filer, og ta en reboot for sikkerhetsskyld. hvis du ikke liker den, så skal det finnes en restore.reg på den ftpen også. Fins toppspillere med og uten denne fixen, på samme måte som toppspillere med logitech og microsoft mus. Sammenheng? Ja :)

 

Zythius: akkurat som med nye sko, du må gå dem inn først. før de blir myke og komfortable.

 

Litt trist å tenke på, men det er jo ikke rart det er så få gode norske gamere som gjør seg annerkjent internasjonalt. Og de som virkelig vil bli bedre vet jo ikke hvor de skal starte og hvordan sette opp sine settings riktig. Hva er da vitsen med å punge ut tusenvis av kroner på ny hardware?

Endret av d'RaZiel
Lenke til kommentar

Har lest at Razor diamondback bruker mer strøm enn vanlige mus. Jeg har koblet den til en hydro pc (fujitsu siemens p4 2,8). Når den har stått på en stund uten bruk, har musen en tendens til å dø ut. Det fikses "enkelt" med å dra inn å ut USBèn. Er det noen måte å unngå dette på ?

 

Kan jeg risikere at den oppfører seg likt på min maskin når den kommer ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...