Gå til innhold

TEST: Shuttle SB81P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det! Grunnen til varmen er seffern at man enkelt kan steike seg grandis på LAN-party uten å måtte bevege seg fra stolen. Pisse gjør man på en tom brusflaske og håndvask har man våtservietter til. Ergo har man, vha denne boksen, alt man trenger til en LAN-helg

Skrevet (endret)

Ingen vits med barebone bare for barebone...

Det slår meg ar dette er det nærmeste man kan komme et ATX midi/minitower uten at det er det.... :no:

Endret av sveinsel
Skrevet

Har selv SB81P, merker at CPU blir varm. Det negative er vel bare at CPU levetiden blir lavere :-( Har en 3.4 ghz prescott, ligger vel på en rundt 50-60. Satt "PC-Whine" på 70 grader og har ikke kommet så høyt opp enda selv om eg spiller HL2 i timesvis :p

Skrevet

Nå er det vel ikke akkurat Shuttle sin skyld at prosessoren blir varm. Kjøleløsningen virket helhjertet, så da blir det nok heller en kar ved navn Prescott som burde få all skyld for det.

Ellers var det en fin liten kasse.

Skrevet

Er det bare meg, eller ligner disse XPC'ene mer og mer på gammeldagse minitower? de riktig små de hadde for X antall år siden? (da CD-ROM var ny)...en kompis av meg har ett minitower stående, og jeg må si at det var ikke særlig stort gitt...

Skrevet

virker som om jeg ikke er helt inne i alt ennå.

jeg trodde slike små kabinetter het shuttle eller barebarones, nå har det seg slik at shuttle er et merke som produserer brebarones, riktig?

akkurat som at dell produserer pcer, ikke at pcer heter dell.

:dontgetit:

Skrevet
jeg trodde slike små kabinetter het shuttle eller barebarones, nå har det seg slik at shuttle er et merke som produserer brebarones, riktig?

akkurat som at dell produserer pcer, ikke at pcer heter dell.

:dontgetit:

Shuttle er en produsent.

Barebone er en "halvferdig" PC, gjerne kabinett/hovedkort/PSU, og har ingenting med størrelsen å gjøre.

Maskiner i denne størrelsen kalles SFF (Small Form Factor).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...