genetex Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 hei. nå har jeg sittet HELE helgen å leitet etter Ruby, jeg har i dag vert litt inne på forskjellige forum på internett og. Alle sier att nei, hun finnes ikke eller att det er umulig å finne henne. til dere hardware folk: er hun bare bra gjemt under ei kasse eller noe eller må vi vri på en spake, hente ett batteri osvosv for å finne henne?
Plomma2 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Det at du ikke finner henne på en helg betyr ikke at hun ikke fins. Hvorfor lager du to tråder om det uansett?!
uberhunter Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Tror mange gir opp siden INGEN på mange mange forum har funnet henne på snart 1 uke. Det er en del folk det som ikke har funnet henne, og det er ikke ofte at noe er så sjeldent i et spill...
Plomma2 Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hun er der. Jeg bare vet det. Hun må være det. Det er noe jeg overser. Hun er sikkert helt på begynnelsen der ingen tenker over å sjekke
genetex Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 jeg trur ikke folk kommer til å tenke: "neeehh, hvorfor sjekket jeg ikke der??" men heller :"omg, kanskje de skulle ha gitt oss ett hint, dette var jo nermest umulig helt til den nerden klarte det" eller noe i den duren
Lautsprecher Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 og hva\hvem er egentlig Ruby? Er ikke det ATI sin demo-dame?
uberhunter Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Hadde jeg bare hatt HL2 så ville jeg prøvd å partere en Strider å sjekke om hu ligger inni toppen på en av dem elns...
Ongabonga Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 og hva\hvem er egentlig Ruby? Er ikke det ATI sin demo-dame? Stemmer.
fargoth Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Jeg har ødelagt alle pappeskene jeg finner for å se om det kan vere en tekstur på innsiden med bilde av henne på.. Har ikke funnet noe enda.
B4stian Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Vedder på at hun er på starten av spillet!
Vaffelkake Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Noen som har tenkt på at det kan være et svakt omriss av henne i et fjell eller noe slikt? Det er jo ikke nødvendigvis henne som bilde med farger og skygger.
KompleX Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 (endret) Tror du vi bryr os Genetex? Gidd å lage 2 tråder om akkurat det samme! Er tross alt ikke EN ENESTE person som har funnet henne, så hvorfor skulle du fortjene det? Endret 23. november 2004 av KompleX
Carl M Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 Fnys... Ruby can dra seg, har Alyx jeg trenger ikke en bag med ATI/MSI stash når hu er der
chokke Skrevet 23. november 2004 Skrevet 23. november 2004 trenger den bagen med stashet for å nye alyx i full grafikk
genetex Skrevet 23. november 2004 Forfatter Skrevet 23. november 2004 jeg ser jeg har fått mye kritikk, den andre tråden er faktisk nown dager gammel men ok, da kan vell moderator bare slette denna da når jeg alltids bare får dr*** slengt etter meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå