Gå til innhold

finne Ruby? *gir opp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

nå har jeg sittet HELE helgen å leitet etter Ruby, jeg har i dag vert litt inne på forskjellige forum på internett og. Alle sier att nei, hun finnes ikke eller att det er umulig å finne henne.

til dere hardware folk: er hun bare bra gjemt under ei kasse eller noe eller må vi vri på en spake, hente ett batteri osvosv for å finne henne? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange gir opp siden INGEN på mange mange forum har funnet henne på snart 1 uke. Det er en del folk det som ikke har funnet henne, og det er ikke ofte at noe er så sjeldent i et spill...

Skrevet

jeg trur ikke folk kommer til å tenke: "neeehh, hvorfor sjekket jeg ikke der??" men heller :"omg, kanskje de skulle ha gitt oss ett hint, dette var jo nermest umulig helt til den nerden klarte det" eller noe i den duren :yes:

Skrevet (endret)

Tror du vi bryr os Genetex?

Gidd å lage 2 tråder om akkurat det samme! Er tross alt ikke EN ENESTE person som har funnet henne, så hvorfor skulle du fortjene det?

Endret av KompleX
Skrevet

jeg ser jeg har fått mye kritikk, den andre tråden er faktisk nown dager gammel men ok, da kan vell moderator bare slette denna da når jeg alltids bare får dr*** slengt etter meg :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...