Gå til innhold

Man skal tidlig gotheres.


Juleniss1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal vi ikke mobbe gotherne. De skaper jo en litt morsomere hverdag for mange av oss. Finnes jo ikke noe bedre enn et par feite gothere med flosshatt som sitter i grusen og tegner opp-ned-kors.

 

 

 

Har enda ikke kommet over hvordan han begynte å like Marilyn Manson etter å ha sett et par "kule" gothere utenfor McDonalds

det er jo på mc donalds alle de kule gotherne henger

For ikke å snakke om MIDT på gulvet på kjøpesentra. Setter seg på gulvet av alle plasser. I ring.

 

Flotte saker.

Lenke til kommentar
Satanismen er en av de mer fornuftige "religionene" jeg vet om... Tviler på at dere har satt dere inn i satanismen egentlig :hmm:

Tja..nå vil jeg nøle med å kalle noen religion for fornuftig.. men er iof enig

 

Foreslår at de som fordømmer og rakker ned på andre folk først lærer seg disse å kjenne. Om dere dømmer dem etter på, det er greit for meg, men ikke døm dem før dere vet hva dere snakker om. Og heller ikke dra alle under en kam: Like mange hobbygothere der ute som det er hobbygangstere. Krampeaktige greier blir alltid tullete :no:

Lenke til kommentar
Satanismen er en av de mer fornuftige "religionene" jeg vet om... Tviler på at dere har satt dere inn i satanismen egentlig :hmm:

Tja..nå vil jeg nøle med å kalle noen religion for fornuftig.. men er iof enig

 

Foreslår at de som fordømmer og rakker ned på andre folk først lærer seg disse å kjenne. Om dere dømmer dem etter på, det er greit for meg, men ikke døm dem før dere vet hva dere snakker om. Og heller ikke dra alle under en kam: Like mange hobbygothere der ute som det er hobbygangstere. Krampeaktige greier blir alltid tullete :no:

Ja uansett så er folk mellom 12 og 16 tilgitt. (som tråden startet med) Det er de som ikke helt finner seg selv etter den alderen som man kan peke og le av ...

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...