Gå til innhold

Man skal tidlig gotheres.


Juleniss1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg nå husker korrekt så betyr satan "den som ikke tror" eller noe i den dur. Satanister kaller seg satanister fordi de ikke tror på gud. har ikke noe særlig med å tilbe djevelen å gjøre (men som mange wannabe-satanister tror og "gjør"), men heller om det å ikke tro på gud. Correct me if im wrong, men er rimelig sikker på at det er noe sånt

Lenke til kommentar
De fleste gothere er mennesker som ble mobbet på ungdomsskolen, og skal nå skille seg ut og være supertøff så ingen tør å mobbe dem igjen.

...eller

Fordi de ganske enkelt kjenner seg igjen i gotisk musikk(lyrikk og sånt) og finner ut at mange gother har opplevd det samme? Uaness så er det ikke for å være skumle, dessuten så er ikke gotere skumle i det hele tatt(Folk som synes de er de... de må være fryktelig lettskremte).

 

Uansett... så har sikkert folk som har blitt mobbet et behov for "å skille seg ut". Eg setter det i hermetegn da gotere bare forsvinner i mengden av andre gotere. ;)

Men det er ikke alle som skiller seg ut på denne måten tror eg.

 

For min del så har eg sansen for mørke klær. Men noe sminke, nagler og den slags fysjom har eg ikke sansen for. Men eg liker ikke at noen skal forhåndsdømme ei "menneskegruppe". For alt dere vet så fins det kanskje noen fornuftig gotere.

Lenke til kommentar

Liker ikke gothere, hvertfall ikke de som ikke har peiling hva de virkelig står for og tror de er helt rå tøffe. En dag kommer plutselig "outsideren" på skolen kledd i svart :nei: . Tror de er tøffe med kjettinger og låser rundt armer og ben, der de vagger seg bortover med øredøvende musikk og tror de er så Jævelig kule :roll:

 

Sitat fra minigoth:

 

"When we had the money we bought eyeliner, lipstick and black nail vanish.

 

We started avoiding the townie stuff (like wearing Adidas or Nike) and other sorts of non-black stuff."

 

For en femi gutt :tease:

 

Btw HalTan, done :thumbup:

Endret av Darx*
Lenke til kommentar
Liker ikke gothere, hvertfall ikke de som ikke har peiling hva de virkelig står for og tror de er helt rå tøffe. En dag kommer plutselig "outsideren" på skolen kledd i svart :nei: . Tror de er tøffe med kjettinger og låser rundt armer og ben, der de vagger seg bortover med øredøvende musikk og tror de er så Jævelig kule :roll:

Liker ikke metalfolk, hvertfall ikke de som ikke har peiling hva de virkelig står for og tror de er helt rå tøffe. En dag kommer plutselig "outsideren" på skolen kledd i svart :nei: . Tror de er tøffe med kjettinger og låser rundt armer og ben, og skinnjakker og skinnbukser og boots med spiker på, der de vagger seg bortover med øredøvende musikk og tror de er så Jævelig kule :roll:

 

Liker ikke hiphopppere, hvertfall ikke de som ikke har peiling hva de virkelig står for og tror de er helt rå tøffe. En dag kommer plutselig "outsideren" på skolen kledd i store posebukser :nei: . Tror de er tøffe med kjettinger og bakvendte capser og blingbling-juksediamanter i øret, der de vagger seg bortover med øredøvende musikk og tror de er så Jævelig kule :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...