Gå til innhold

leita etter Ruby i 3 timer, ikke til å finne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, interesant at ingen har funnet henne ennå. Jeg tviler på at dere har blitt lurt av Ati og Msi, en bag med kule pc hardwares til hver land i europa er ikke verdt en "fis" for dem :p . Jeg tror ikke Ati og Msi behøver å ta i bruk noe "dirty trix" til å lokke til seg kunder ved å gi ut en falsk konkuranse.. De taper heller mer hvis de gjør det vil jeg tro.

 

Jeg har heller ikke funnet Ruby, det er kanskje ikke så rart siden jeg har kun spilt gjennom spillet 1 gang :) men her er "udugelige" tips og ideer fra meg og :D :

 

1. Siden en Ati X800XT skjermkort er blant konkuranse premien. Så har dere noen gang tenkt på at Ati vil heller gi det bort til en som setter mer pris til den, enn en som ikke gjør?

Dvs, har noen av dere spilt gjennom spillet med laveste grafikk innstillinger inne på options?

 

2. Hun må være gjemt i mørke rom, hvor en må ta i bruk flashlight, og et bra sted å gjemme henne er et sted hvor folk ikke legge merke til.

Jeg husker at jeg "suste" forbi 2 tunneler med en sånn "bug" bil-sak, har noen gått med flashlight og sett på vegger, tak, osv inne på disse tunellene?

 

Ellers så må det være (som en har nevnt tidligere) en trigger sak man må gjøre først, hvis ikke så har Ati, Msi og Valve misforstått hverandre litt, og da kan jo dere som whiner og griner sende en mail til dem og whiner der, så kanskje du selv får noe fint i post kassen fra dem. :D

Lenke til kommentar
Noen som har bekrefta at ho ikke er funnet noe sted? Kan jo hende vinnerne har fått munnkurv...

tror vinneren hadde postet her med en gang han hadde sendt en mail med bilde til de som holder konkuransen...

ja... eller kanskje det er laga til sånn at med en gang noen finner ruby, så kommer det to dresskledde herrer og blinker med en liten blank pennetings foran dem?

 

eller kanskje det er sånn at der ruby er, der står det også ettellerannet om at hvis du forteller det til noen, så får du ikke en dritt?

 

det må være en sammensvergelse her!!!

 

eller kanskje ruby bare er tull?

Lenke til kommentar

Det er nok veldig mange 1000 som grundig har gjennomgått hl2 men noclip.

 

Det er ganske sikkert en trigger(?).

 

Hvor denne triggeren er, har man mange mange ganger muligheten til å finne ut, om min teori er riktig :D

 

har bare ikke hatt tid å lære meg nødvendige kunnskaper, for å forstå hvor.......

Lenke til kommentar

Hehe, ja, det blir artig å se hvor hun er, til slutt, så mye hodebry som hun har forårsaket oss og andre gamere, dette digitale kvinnemennesket.

G-man er jo der av og til i to sek og forsvinner igjen, så det er kanskje noe lignende med Ruby?

 

Må si at jeg støtter teorier om et hemmelig rom eller en "timed event", eller kanskje gjemt i en eller annen tekstur under et annet navn, f.eks. en vegg, der "ruby" har et alter ego, et kodenavn, e.l. (mascot, female, etc).

Endret av The.Arisen.One
Lenke til kommentar

Hehehe...føler meg nesten litt dum å sitte her på jobb og ikke kunne prøve å finne Ruby(...) Har faktisk ikke lett...men jeg er den utforskende typen...må bare bli meg som finner'n :tease:

 

Hvis du klyper Alyx i rompa, blir hun til Ruby  :yes:

:dontgetit: kan man klype!?! *ler* :p

 

 

-Peat *tvinner tommler fram til 15:45* :w00t:

Lenke til kommentar
Tipper at Ruby forsvinner når folk bruker noclip... Det hadde ihvertfall vært bedre sånn..

Hehe, ikke så vanskelig å få mekka det nei! Kan mekke det selv i Visual Basic!

 

If noclip true then

ruby.visible = false

end if

:!: Og her er forresten en dansk side med samme konkurransen. Selv har jeg ikke funnet Ruby :cry: *villhabagfullmedstuff*

Lenke til kommentar
Kan tenke meg det finnes et tips eller to i spillet til hva man må gjøre for å komme på rett spor. Kanskje noe som ligner på en Ati-logo?

 

Håper ikke det å drive å trykke på vegger "Wolfenstein style" blir aktuelt!

:!: Hehe, lo godt når eg leste dette, husker alle timene jeg brukte i wolfenstein for å finne det forbanna hemmelige rommene, bare for å finne alle skattene :!:

Lenke til kommentar
Jeg har følgende teori:

 

Ruby er UMULIG å finne ved hjelp av noclip.

Ruby (teksturen, modellen eller hva det nå måtte være) spawner først når en har aktivert en trigger.

 

For å utløse denne triggeren må en gjøre en bestemt oppgave. Hva dette er aner jeg ikke, men ting som å skyte sola, eller plante en kule i alle lyktestolpene på en level er ikke utenkelig. Som bevist her, kan ting være VELDIG godt gjemt i et spill.

Den teorien er jeg ganske enig i :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...