Gå til innhold

Den lille MGP Junior tråden, si din mening!


lceman™

Anbefalte innlegg

Her har dere en egen tråd hvor dere kan si alle de negative eller positive meninger dere skulle ha om MGP Junior.

 

Personlig synes jeg ikke det er så veldig moro å se på et program som blir dubba på direkten.

 

Det er heller ikke så veldig imponerende med så mange dårlige playback opptredener på rad :no:

 

Dette var mine meninger, er spent på om noen har andre, mer positive meninger :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at jeg ikke finner showet verken underholdende eller musikalsk for mine ører. Men oppslaget til VG blir jo bare latterlig. Disse fjortissene fra hviterussland med korte skjørt var i alle fall ikke de mest sexy danserene for å si det sånn. Det var mange som hadde langt mer utfordrende dansing. Om noen virkelig LIKER å se trusene på 13 år gamle jenter, så fikk de i alle fall vite når de skulle se på TV etter artikkelen til VG.... :ermm:

Lenke til kommentar

Et godt eksempel på hvor fantastisk arrangert det hele er:

 

En i klassa mi spiller ishockey, og var derfor i Kristins Hall mens de kjørte prøver i Håkons Hall. I Kristins Hal er pressesenteret, der viste de prøvene på storskjerm.

 

Da han norkse kopen snag, så skulle han snurre 360 grader rundt, mens han gjorde dette holdt han mirkofonen i hoftehøyde, og av en eller annen merkelig grunn kunne du fortsatt høre ham synge like klart og tydelig.

 

At folk gidder å betale for å komme inn på en ''konsert'' der ''artistene'' ikke synger sjøl er uforståelig for min del. Hvis jeg hadde vært på konsert og oppdaget at hele greia var plyback hadde iallefall jeg følt meg lurt.

Lenke til kommentar

Har det slått folk at de kanskje ikke er i målgruppen for MGPJ?

 

Det blir omtrent like dumt som at jeg skulle skrive hvor tåpelig og barnslig barne-TV er. :p

 

At Voltage og DJ_Dark ikke liker programmet er vel bare rett og rimelig, håper for guds skyld at det ikke finnes så mange store fans her på forumet. Men dere trenger ikke se på. Det sendes 1 gang i året (eller 2 da, med den norske finalen), da går det ann å bare se noe annet i stedet for å være så sure :)

Lenke til kommentar
Har det slått folk at de kanskje ikke er i målgruppen for MGPJ?

 

:dontgetit:

Det kan virke som om alle er ment å være i målgruppen for den dritten (bortsett fra de som eier musikksmak da)

Velvel, det er tydelig at barn og unge er hovedmålgruppen.

 

SKjønner fortsatt ikke at noen kan irritere seg sånn over en talentkonkurranse/show for barn og unge :D

Lenke til kommentar

Helt enig med erikindre.... Det er jo et barneprogram.. Du ser jo på de programlederne hvor "barnslig" de oppførte seg.. Dårlige vitser, driter seg ut på scenen osv... (flau over å være norsk atm) :p

 

Men, seriøst.. Det blir som å se på BarneTV og klage på at de ikke kan få postmann pat til å gire riktig :tease:

 

God Natt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...