Gå til innhold

Den lille MGP Junior tråden, si din mening!


lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit nok at jeg ikke finner showet verken underholdende eller musikalsk for mine ører. Men oppslaget til VG blir jo bare latterlig. Disse fjortissene fra hviterussland med korte skjørt var i alle fall ikke de mest sexy danserene for å si det sånn. Det var mange som hadde langt mer utfordrende dansing. Om noen virkelig LIKER å se trusene på 13 år gamle jenter, så fikk de i alle fall vite når de skulle se på TV etter artikkelen til VG.... :ermm:

Jeg syntes han hviterusslandsjefens kommentar om at da fikk kameramennene la være å zoome opp under skjørtene på småjentene, var svært bra.

 

Ellers var det hele elendig, elendig musikk fra a til å. Greit nok at dette var rettet mot barn, men når barn tydeligvis ikke kan synge, hvorfor i all verden skal de ut på en scene og gjøre det da?

Lenke til kommentar

Greit nok at jeg ikke finner showet verken underholdende eller musikalsk for mine ører. Men oppslaget til VG blir jo bare latterlig. Disse fjortissene fra hviterussland med korte skjørt var i alle fall ikke de mest sexy danserene for å si det sånn. Det var mange som hadde langt mer utfordrende dansing. Om noen virkelig LIKER å se trusene på 13 år gamle jenter, så fikk de i alle fall vite når de skulle se på TV etter artikkelen til VG.... :ermm:

Jeg syntes han hviterusslandsjefens kommentar om at da fikk kameramennene la være å zoome opp under skjørtene på småjentene, var svært bra.

 

Ellers var det hele elendig, elendig musikk fra a til å. Greit nok at dette var rettet mot barn, men når barn tydeligvis ikke kan synge, hvorfor i all verden skal de ut på en scene og gjøre det da?

Du kan jo ikke si at de ikke kan synge. Mange av de var faktisk rimelig gode til å synge. At du (for så vidt jeg også) ikke liker barnesang er noe helt annet. Når kravene i tillegg er at de skal ha skrevet tekst og melodi selv, så blir det jo ikke noe særlig akkurat. Det er jo barn fra 8-15 år! :roll:

Lenke til kommentar

disse barna har ingenting på TV å gjøre. At ikke foreldre ser å får drittungene på skolen, istedenfor å oppmuntre de til å deie seg på TV å gjøre livet til de som velger å skru på kassa en gang i blant enda mer surt.

 

Nei, fy flate, han som fant opp dette konseptet burde blitt jagd ut av sitt eget land sier nå jeg. :!:

Lenke til kommentar

Jeg ble flau på vegne av Norge! Herre.... og de teite program lederne som snakka sånn halvveis norsk og engelsk blanda! De kunne ha fått inn noen engelske programledere istedenfor. Og musikken.. vææærste jeg har hørt! Untatt de spanske ungene da! :dribble: Syns ho ene var litt fin som dansa :love:

Og det var enda flauere at han alek fyren var med! Vi har liksom HØRT den sangen hans nå! Og han var den siste som fikk stemmer!! Vi lå nede med 0 stemmer LENGE! FLAUT!! Hadde det ikke vært for Danmark og Sverige hadde det blitt enda flauere!! Skal man lage show så får man lage det ordtlig.

 

EDIT: Neida.... det er ikke så ille. Men.... blah... Jeg ville MYE heller spilt ludo enn å se på den dritten.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Noe av det som slår meg er at et av kriteriene for å få være med, er at man må være ukjent. Folk med skills får platekontrakter selv, uten å måtte være med på MGP.

 

Ditto gjelder for MGPJ, bortsett fra at her er ikke jentene noe fine, ingen kan egentlig synge noe særlig, og det er i det hele tatt platt, sjelløst og råttent.

 

MGPJ får tommelen ned :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...