Gå til innhold

Hvordan går det med leveringen fra whitebox?


Gibos

Anbefalte innlegg

Skal bli interresant å se hvordan de skal takle å levere 100 pc'er til diverse millitærleire i bardufoss i januar i forbindelse med utbygging av trådløst internett på leirene. Der har nemlig en del soldater slått seg sammen og skal nå handle inn fra Whitebox. Og jeg er en av dem som har bestilt maskin derifra i denne forbindelse.

 

:no: Håper alt går bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
st[an' date=17/12/2004 : 19:18] Skal bli interresant å se hvordan de skal takle å levere 100 pc'er til diverse millitærleire i bardufoss i januar i forbindelse med utbygging av trådløst internett på leirene. Der har nemlig en del soldater slått seg sammen og skal nå handle inn fra Whitebox. Og jeg er en av dem som har bestilt maskin derifra i denne forbindelse.

 

:no: Håper alt går bra!

hmm.. dersom du har lest alt på denne posten og du forsatt tror at de skal klare å forbredre seg så mye på 2 uker.. JA.. da får du god til til å måke snø.. i heggelia.

Lenke til kommentar

Jeg klaget og klaget. Nå får jeg beholde min 7200 disk. Og får tilbakebetalt 505,-

 

Så da får jeg vel si meg sånn delvis fornøyd. Dem sier fortsatt at dem ikke tvang meg til å ta oppgraderingen. Men jeg fortalte dem hvor landet ligger. Så da gav dem seg.

 

Med vennlig hilsen

Thelle

Lenke til kommentar

advokaten min sendte brev den 17. så i dag fikk jeg en pakke ifra whitebox og et brev av advokaten som sendte meg en kopi.

 

de har skifta.. eller det vet jeg faktis ikke hva de har gjort siden de ikke legger noe med. men hk, dvd, og hd.. er anenledes..

 

dvd rommen som jeg har fått er den takler ikke tomplater som jeg hadde til overs ifra da jeg sendt inn maskine.. den begynner bare å spinne på plater.. har testa plantene på en anen dvd og der funka de med en gang? så hva som er feil der vet jeg forsatt ikke..

 

hden er også skifta, den høres ikke bra ut, normalt så er det cpu viften en høre,, men nå er det en tikking ifra hden som bråker mest.. og det er ikke bra.

sann stygg tikking er ikke bra tegn når det gjelder lese hodet..

 

vel, er ikke fornøyd.. langt ifra også. hden er på randen til sammenbrudd... og det at de ikke legger med noe om hva de har gjort eller noe er heller ikke bra.

dvden er 2 gang den blir skifta. og hden er nr 3 i rekken.

flere blir det ikke. så jeg skal i snakke med advokaten i morra.

Lenke til kommentar

Jeg har nå avbestillt hos Whitebox for kompisen min, og satser heller på desember tilbudet fra Netshop. Eneste forskjellen er vel litt dårligere skjermkort og at det ikke er Dvd brenner, men føler at servicen til Netshop er verdt de 500 ekstra. I tillegg så får man jo med en minnekortleser.

 

Whitebox har vært umulige å få tak i på telefon, men jeg har fått svar på nesten alle mailene jeg har sendt, dog har det tatt noe tid. Så lenge man er hyggelig så kommer man langt.

Lenke til kommentar
Hvordan går det med denne saken egentlig? Har dere kontaktet forbrukerrådet? Virker som det er mindre "bråk" på posten nå.. Begynner ting å ordne seg alikevel?

ja jeg har bestil og fått min i vår.. men det er bare problemer med den og whitebox har ikke noe hast verk med å levere den tilbake verker det som.. så ja jeg har advokat nå ifra forbrukerrådet og de ser på saken, men det tar sin tid.

de er en anen her som har fått de dømt, men da gikk saken til forbrukerråds utvalget.

 

men det er mange som trekker seg når de får noen bestikkelser av whitebox..

Lenke til kommentar

Jeg gikk veldig hardt ut. Og var igrunn helt med. Men jeg har snakket med diverse jurister. Og fikk beskjed om at jeg ikke ville tjene noe på det. For det koster med å gå til sak enn det jeg kunne ha krevd. Har forresten fått utbetalt de pengene jeg mente jeg hadde betalt for mye. Så de har vært snille sånn sett.

 

Med vennlig hilsen

Frederik Thelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...