Gå til innhold

Hvordan går det med leveringen fra whitebox?


Gibos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Send en mail der du sier at du vil avbestille, og at du kommer til å benytte deg av angreretten din uansett og ikke engang gidder å hente pakken på posten. Det gjorde jeg, og etter 5 minutter fikk jeg en mail om at avbestillingen var mottatt. Da hadde jeg prøvd å ringe til dem i to uker...

Lenke til kommentar
Hvis de ikke klarer og reparer din gamle maskin og gi deg en tilsvarende eller bedre maskin har du vel rett på å få hevet kjøpet, men i dette tilfellet får du jo en bedre maskin, so why complain?

Hvis de omleverer før 3 gangs feil så nei, du har ikke rett til å heve kjøpet. så det er feil å tro det. Men skjer det ved 3 gangs feil så kan du kreve å heve kjøpet i stedet for omlevering, med feil menes samme feil.

Lenke til kommentar

Jeg har da fått min 512 mb 333mhz so-dimm ram for laptop. Den kom jo halvannen mnd for sent. Men den kom frem og den virker. Maskinen er MYE mer stabil og en del raskere med 1024 mb ram.

 

Det jeg håper nå er at maskinen overlever til jeg kjøper meg en ny. Må jeg bytte noen deler så kjøper jeg dem selv og bytter selv. Håper bare dama kan lære seg å behandle maskinen bra og at hun ikke drar og dytter i skjermen når jeg bruker den :/

 

Dette er skjøre saker. Og jeg vil IKKE levere maskinen fra meg til WB.

 

Med vennlig hilsen

Frederik Thelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...