Gå til innhold

Hvordan går det med leveringen fra whitebox?


Gibos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring med Whitbox!

 

Gjorde et forsøk på å bestille en CL1557 fra Whitebox for ca 4 uker siden. Ble lovet levering på 5 dager. Det klarte de ikke (bombe) Vært en del mail frem og tilbake og det viste seg at de hadde klart å miste bestillingen min(Det tok 14 dager før jeg fikk vite det). Fikk lovnad om at nå skulle alt gå så meget bedre og at den skulle sendes slikt at jeg hadde den på i værtfall lørdag(11.12). Jeg har verken hørt eller sett noe mer til dem etter det. Telefonen svarer de aldri på lengre. Jeg har sendt mail for å gjøre et ærlig forsøk på å få noen tilbakemelding, men uten svar. Etter å ha lest alle inleggende her kan det umulig være forsvarlig å bestille noe fra Whitebox. Nå avbestiller jeg min pc og finner noe annet om det så må bli noe dyrere. :hmm:

Lenke til kommentar

De som fortsatt finner på å bestille noe fra den "butikken" etter all den fine omtalen de har fått her inne, fortjener nesten den medfølgende grusomme hodepine.. hehe

 

Men seriøst... det er så mye med Whitebox som ikke stemmer i det hele tatt... gamle konkursryttere og svindlere i skyggene, eieren av enkeltmannsforetaket Whitebox - Belinda Andvik - som jobber fulltid som omsorgsarbeider, levering på bensinstasjoner hvor man må betale kontant, ingen oppgitt besøksadresse, sperring av innkommende telefoner, null svar på epost, "alltid" forsinkede leveringer, leverer nesten aldri det som er bestilt, support er vanskelig å komme i kontakt med, ingen som oppgir fullt navn...

 

Hvor mange røde lys trenger man egentlig?

 

 

 

Forresten, noen som har ringt Belinda Andvik enda?

Endret av jendor
Lenke til kommentar

Er forresten ferdig med eposten til TV2 Hjelper deg.

 

Den ligger her: www.home.no/dat/Whitebox.doc

 

Dere som ønsker å bli med på denne kommer med en pm der dere oppgir navn og telefonnr. Så fører jeg dette på. Det kommer ikke på den som ligger på nettet.

Og jeg skal ikke gi dem videre heller.

 

Har dere noen kommentarer til eposten kan dere også komme med dem på pm. Gjelder det skrivefeil så kan dere le av dem, og holde de kommentarene for dere selv.

 

Jeg ønsker tilbakemeldinger med navn og telefonnr så fort som mulig. Slik at den kan bli sendt snarest. Og hvis dere lurer på hvorfor jeg trenger telefonnr, så er dette for at tv2 kan ringe dere. For å høre deres historie og deres erfaringer.

 

Med vennlig hilsen en svett student som sitter på eksamen og egentlig gjør alt annet enn å løse oppgaver. :thumbup:

 

Frederik Thelle

Lenke til kommentar
Jeg råder ingen til å ringe Belinda. For hvis vi skal komme noen vei med TV2 Hjelper deg så gjelder det å oppføre seg!!

Er det dårlig oppførsel å ringe "daglig leder" for å få hjelp?

 

 

:whistle:

Nei, det er ikke dårlig oppførsel. Men å begynne å ringe og plage henne er.

 

Jeg ønsker ikke at noen av de som er med meg på mailen til tv2 ringer henne.

For det kan slå negativt tilbake :/

 

Med vennlig hilsen

Frederik Thelle

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8913487

Jeg bestilte også fra WB den 11. november. Jeg hørte ingen ting, så etter to uker sendte jeg en purring. Da fikk jeg beskjed om at den skulle bli sendt i løpet av en uke. Hørte ikke noe mere derfra, så i dag sendte jeg en avbestilling der jag sa at jeg ikke handler med folk som leker butikk. Da tok det under en time før de ringte å sa at maskinen var klar til å sendes... Jeg sa selvfølgelig at jeg har avbestilt maskinen og ikke tar sjansen på å handle med dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikk nettopp mail fra WB angående en skjerm jeg har med 5 døde piksler.

 

Hei,

 

Som kunde av whitebox skal du selvfølgelig være fornøyd. Vi bytter denne ut med en ny uansett hva garantien sier. Du skal være fornøyd om du er en whitebox eier.

 

Ønsker deg også en meget god jul og godt nyttår.

 

Send den bare inn til oss når du har anledning så bytter vi skjermen din for deg.

 

Mvh

Whitebox

Karianne

Kundeservice

 

Hvem er Karianne?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
tipper de går dunken nå!

Og det synes jeg bare er bra! :-D

For min del vil jeg gjerne at de skal holde det gående i ett år til. Så slipper jeg å være redd for at noe skal ryke og jeg ikke har garanti. WB har behandlet meg meget godt i alle garantisaker.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp mail fra WB angående en skjerm jeg har med 5 døde piksler.

 

Hei,

 

Som kunde av whitebox skal du selvfølgelig være fornøyd. Vi bytter denne ut med en ny uansett hva garantien sier. Du skal være fornøyd om du er en whitebox eier.

 

Ønsker deg også en meget god jul og godt nyttår.

 

Send den bare inn til oss når du har anledning så bytter vi skjermen din for deg.

 

Mvh

Whitebox

Karianne

Kundeservice

 

Hvem er Karianne?

:!: og husk! Du skal være fornøyd om du er en whitebox eier! :w00t:

hehehe for en spøk!

sender du inn maskina di får du den vel aldri tilbake kan jeg tenke meg.

blir sikkert solgt videre før de går dunken!

Lenke til kommentar
sender du inn maskina di får du den vel aldri tilbake kan jeg tenke meg.

blir sikkert solgt videre før de går dunken!

 

Det er akkurat det jeg frykter. Har en WB cl-5 som jeg har noen problemer med og jeg tørr ikke sende den nedover til dem. Regner med at jeg aldri får se den igjen da.

Så jeg satser på at man skal klare å heve kjøpet, men de tørr ikke svare meg på mail eller telefon :mad:

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp mail fra WB angående en skjerm jeg har med 5 døde piksler.

 

Hei,

 

Som kunde av whitebox skal du selvfølgelig være fornøyd. Vi bytter denne ut med en ny uansett hva garantien sier. Du skal være fornøyd om du er en whitebox eier.

 

Ønsker deg også en meget god jul og godt nyttår.

 

Send den bare inn til oss når du har anledning så bytter vi skjermen din for deg.

 

Mvh

Whitebox

Karianne

Kundeservice

 

Hvem er Karianne?

Jeg aner ikke hvem Karianne er. Men har fått en mail fra henne selv.

 

Hei,

 

Denne vil gå ut denne uken. Du har også fått en liten oppgradering på denne jeg håper du vil like.

 

Mvh

Whitebox

Karianne

Kundeservice

 

Men da jeg sendte en mail tilbake til WB og dedikerte den til Karianne fikk jeg ikke noe svar. :thumbdown:

 

Jeg minner om mailen til TV2 Hjelper deg.

 

Med vennlig hilsen

Frederik Thelle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...