Gå til innhold

Hvordan går det med leveringen fra whitebox?


Gibos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oioioi, jammen glad jeg så denne her. Var like før jeg bestilte meg en maskin fra whitebox :/

 

Hvor er det best å bestille bærbar fra med tanke på Pris/ytelse/service?

ja,, heldig du da.

vel, netshop har vist nok bra priser, og de kan å oppføres seg også ;)

 

psdata har bra system for kunder osv, og de tundra laptopen er de samme som whitebox og netshop har. de er litt stive på pris men ta en tur å se hva du er ute etter..

Lenke til kommentar

Sjekket i dag og prisforskjellen mellom PSdata Tundra 1557R Pro og Netshop 1557GLS ,er 272,- i favør til Netshop. (begge pc`er med maks utstyr)

 

Skal bestille i løpet av de nærmeste dagene. Tror jeg går for PSdata pga deres gode rykte i følge div forum.

 

Noen som har erfaringer med Netshop?

Lenke til kommentar

Min første erfaring med whitebox:

 

Kjøpte brukt 3 mnd gamel whitebox cl56 med engelskt tastatur.

Ringte til Whitbox...

 

+ Kom igjenom med en gang.

+ Hyggelig person i andre enden

+ God forklaring på hvordan det skulle skiftes

+ Gratis tastatur ble sendt samme dag med "over natten"

 

:thumbup:

Endret av kenthlar
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

liten oppdatering:

 

Etter at de ifra forbrukerrådet har sendt de det 2. purrebrevet så fikk jeg en telefon ifra whitebox. Han skjønte meg veldig godt sa han og ville gi meg en helt ny laptop siden de har rotet så mye. Han ville tilby meg en med 1.7 ghz og den vanlige med 128 mb ram på skjermkortet. Jeg mente at dette var en laptop som var vesentlig billigere enn den jeg bestlite i vår og at siden jeg har hatt så mye utlegg osv.. så ville jeg ikke godta dette "tilbudet". Vi ble enige om at jeg skulle få en 2.0 ghz og 80 gb hd, 1 gb med ram, og den 8x dual brenneren. Dette var helt ok for de. Han skryter av at jeg til og med kunne få vite når tid den skulle komme til meg. Den skulle sendes med ekspress pakke den 17.01.05 og da skulle jeg ha den dagen etterpå.

 

Så vi ble enige om at de hadde oppført seg dårlig og at det skulle fikses nå.. og at jeg bare kunne snakke med forbrukerrådet og si at alt var i box.

 

Men nå er det en uke siden den skulle ha vært her og vel bombe, men jeg har ikke sett noe til den og har heller ikke hørt noe mer ifra de. Så da går saken min videre til forbrukertvistutvalget.. et utvalg som har dømt de før..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle snakker om at man ikke kommer igjennom på telefon til WB..... :ermm:

 

Har bestilt 2 x CL50, 1 x CL1557 og 1 x CL56 der nå, og fått maskinene etter 2-3 dager. Hadde litt problemer med CL1557, men det var jo pga det var vanskelig å oppdrive deler til denne maskinen, så jeg fikk en flett ny CL56 istedet, som koster MER da. Solgte den til en kompis.....

 

Er nå på vei til å bestille min 5 maskin fra WB. En CL25.

 

Kom gjennom på telefon etter 2 ring. Ca kl 09:30 i dag.

 

Mine erfaringer med WB er knuse gode!! :thumbup::thumbup::thumbup:

 

Nytter jo ikke å hisse seg. Min erfaring er: Ring de, bestill det du vil ha. Bli enig om en god pris. Dette har fungert for meg HVER gang.

 

Det kan jo ikke være tilfeldigheter at jeg har vært heldig hver gang? :hmm:

Lenke til kommentar

Først opplevde jeg elendig kundeservice.

Så forklarte jeg hvilke regler de hadde brudt.

Så fikk jeg maskinen mot at jeg hentet den og betalte for noe jeg egentlig ikke ønsket.

Forklarte igjen hvilke regler de ikke hadde fulgt, og de nye reglene de nok ikke var klar over.

Så fikkk jeg god service og mange "fine" mailer. Jeg fikk tilbake en sum. :thumbup: Men det andre de lovte meg har jeg ikke sett. De skulle sende dette etter i posten rett over nyttår. Men det er jo som kjent noen dager siden. :thumbdown:

Lenke til kommentar
vel,, ikke rart dette og ja det tar lang tid før dere får de laptopene også.. vi som bestilte i vår har hatt samme problemene.

 

men nå når det bare har vært problemer for meg og de ikke tar telefonen når jeg ringer, og ikke sender tilbake pcen etter rep. så har jeg måttet snakke med forbrukerrådet. og får de til å hjelpe meg.

 

her er det brevet som jeg har sendt de nå

 

 

brev til whitebox

 

er det flere som er i samme situasjon ?

ja hvordan ende det da??

Lenke til kommentar

Det er helt utrolig at de kan gjøre det mot deg Morten! Nesten 15K er ikke lite penger. De skylder meg 1450 kr fra en tidligere garantisak, hvis ikke pengene er på konto i morgen så sier jeg fra til forbrukertvistutvalget og da blir det tvangsfullbyrdelse.

 

Ringte WB på mandagen for å spørre om de ikke skulle betale siden saken var avsluttet 1,5 mnd. siden. Han jeg snakket med(Anders) mente fremdeles at jeg ikke hadde rett til erstatning, men når jeg nevnte forbrukertvistutvalget beslutning så ble telefonen raskt lagt på :p

 

Håpløs buttik...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...