Gå til innhold

Min"Gode" Erfaring med Alienware.co.uk


Anbefalte innlegg

Den er ren sutring. Du fikser dette lett selv ved å returnere ie4 musen.

Har bedt om RMA har ikke fått det . fremdeles sutring ?

Fått noe svar i det hele tatt, eller fått til svar om at du ikke får retuernert varen? Og, hvor lenge har du ventet på svar om du ikke har fått noe?

 

00353 906 456 500 er nummeret til kundeservice. De har åpent nå, så du kan jo høre med dem.

Jeg ba om rma på første mail jeg sendte .

Skal ringe men ser ut som det er Teknisk support og ikke kunde service

skal dog ringe .....

 

Ang rma så svarte ikke vedkommende på det sa bare vi har den i sølv......

Endret av AndrewL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
AndrewL: Vil dette si at det er en mulighet for at jeg får msie 4.0 hvis jeg bestiller en grønn msie 3.0?

Beklager seint svar : men ja det kan hende , det som skjedde med meg og har enda ikke fått svar på noen av mine mailer , men ie4 ble en fin julegave ;). Om ikke noe annet ...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bestillte 4 msie 3.0 fra alienware, og fikk bare msie 4.0. Har lenge prøvd å få kontakt med dem via mail og telefon slik at jeg kunne returnere dem, men får aldri svar. Er dette virkelig en seriøs bedrift?

 

Btw. Før jeg bestillte sendte jeg en mail og spurte om jeg faktisk ville få 3.0 og ikke 4.0. Fikk svar og de forsikret meg om at jeg kom til å få det jeg bestilte, np. :S

Lenke til kommentar
Bestillte 4 msie 3.0 fra alienware, og fikk bare msie 4.0. Har lenge prøvd å få kontakt med dem via mail og telefon slik at jeg kunne returnere dem, men får aldri svar. Er dette virkelig en seriøs bedrift?

 

Btw. Før jeg bestillte sendte jeg en mail og spurte om jeg faktisk ville få 3.0 og ikke 4.0. Fikk svar og de forsikret meg om at jeg kom til å få det jeg bestilte, np. :S

Om man betalte med visa, så burde det være mulig å få tilbakeført dette om man tar kontakt med visa. Om man ikke får det man betaler for, så er det jo svindel...og svindel liker ikke VISA :p

Lenke til kommentar
vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til

 

IE 3.0

det der er ikke IE3.. det er en IntelliMouse Optical og IKKE en Explorer..

 

edit: quote-krøll

den er HELT lik som expolorer i både orm og presisjon bare fargen er forskjellig dette VET jeg siden jeg har den og hadde den vanelige IE 3.0 i sølv før

Lenke til kommentar
vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til

 

IE 3.0

det der er ikke IE3.. det er en IntelliMouse Optical og IKKE en Explorer..

 

edit: quote-krøll

den er HELT lik som expolorer i både orm og presisjon bare fargen er forskjellig dette VET jeg siden jeg har den og hadde den vanelige IE 3.0 i sølv før

Bare bullshit!

 

En Intelli Explorer 3 har helt andre knapper på siden der. To små, ikke en stor.

Lenke til kommentar
vet ikke om det er sagt før men ie3.0 selges fortsatt bare at den er hvit ikke sølv som den du kjenner til

 

IE 3.0

det der er ikke IE3.. det er en IntelliMouse Optical og IKKE en Explorer..

 

edit: quote-krøll

den er HELT lik som expolorer i både orm og presisjon bare fargen er forskjellig dette VET jeg siden jeg har den og hadde den vanelige IE 3.0 i sølv før

Bare bullshit!

 

En Intelli Explorer 3 har helt andre knapper på siden der. To små, ikke en stor.

samma fan om du har de to knappene vel ? poenget var at du ikke trenger og bestille den jævla musa fra UK bare for og få presisjonen og formen på musa for den finnes på den musa JEG linket til og btw tror den har to knapper hvis du ser litt næremere på bildet

Lenke til kommentar
samma fan om du har de to knappene vel ? poenget var at du ikke trenger og bestille den jævla musa fra UK bare for og få presisjonen og formen på musa for den finnes på den musa JEG linket til og btw tror den har to knapper hvis du ser litt næremere på bildet

Forstår du ikke?

Poenget er at folk vil ha IE 3.0, ikke noe annet.

Og den musen du har linket til er ikke i nærheten av formen til IE 3.0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...