Gå til innhold

Star Wars Galaxies. Diskutèr det her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor finner jeg high ranked NS som kan droppe crystals?

Var ved NS stronghold og fant kun initiates,sentries og 1 spellweaver.Ingen krystaller fra dem,nei. :no:

holocrons er vel også bra å ha.Hvem dropper disse?

Menr du vanlige Force Crystals..? Isåfall er det bare å ture innom for tusken en tur...regardless av hvilken "level" de er(commoner, overseer, executiioner osv) så får du en får eller siden hvis du bare looter i vei...jeg er langt ifra en master i combat (Tk level 0121 eller noe) og gikk etter de jeg kunne slå....fikk 3 crystals i løpet av en halv time med fighting...no stwees...bare stikk dit en dit hvor det ikke er så mange folk...som fks kl 10am på en lørdag eller noe...da er det lagt utpå natten for de felste spillerene (hvis du er på en server med overrvekt av amerikanske spillere that is..) så ha du hele fort Tusken for deg selv omtrent.. :D

 

 

EDIT: har hatt en pause på 3 måneder grunnet forcen nå, men nå er jeg overført til siviltjenste i Oslo (kirkenes, NEI TAKK!) og gleder meg som en UNGE til å begynne å spille swg igjen...

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel vel, nå skal jeg snart begynne med min andre trial-periode, denne gangen med JTL. :D Vurderer å subrscribe, nå som jeg har en ordentlig pc.

 

 

Edit: Blir vel mye lettere å starte opp nå, siden jeg spilte det litt i sommer (14 day trial). Da på en sugen PC så jeg bare kunne være steder det ikke var så mange folk og ting. :p

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser at SOE endelig har plassert SWG på all access passet, er det mulig for en som allered har EQ2 og WoW å presse inn litt SWG i helgene? Antar at jeg slipper å stresse med å henge med i svingene da spillet har vært ute en stund :yes:

 

Har ikke tenkt å gå gjennom ild og vann for å spille alle tre, lurer bare på om det er verdt å ha det liggende til en regnværsdag da jeg allerede har et AA pass

Lenke til kommentar
Ser at SOE endelig har plassert SWG på all access passet, er det mulig for en som allered har EQ2 og WoW å presse inn litt SWG i helgene? Antar at jeg slipper å stresse med å henge med i svingene da spillet har vært ute en stund :yes:

 

Har ikke tenkt å gå gjennom ild og vann for å spille alle tre, lurer bare på om det er verdt å ha det liggende til en regnværsdag da jeg allerede har et AA pass

Synes det er verdt å ha det liggende ja :) Bare si ifra hvis du vil ha noen å spille med osv :) Så hjelper jeg deg gjerne. (har ikke så mye penger osv nå, da jeg har hatt en pause på 4 mnd)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Kan ikke tro at dere fortsatt spiller en alpha versjon av en veldig dårlig spill! Spillet var best Pre-cu og det kommer til å forbli sånn. NGE er som å gå flere steg tilbake i spill teknologi og fremgang. Minner meg om et flash spill eller no på www.123spill.no

 

Det var lett for meg å rive meg løs, siden det er så elendig nå. Kanskje jeg prøver spillet igjen om 2-3 måneder for å se hvordan det er, men akkurat nå er det altfor mange bugs og exploits i spillet for at det skal være noe gøy å spille.

Lenke til kommentar
Kan ikke tro at dere fortsatt spiller en alpha versjon av en veldig dårlig spill! Spillet var best Pre-cu og det kommer til å forbli sånn. NGE er som å gå flere steg tilbake i spill teknologi og fremgang. Minner meg om et flash spill eller no på www.123spill.no

 

Det var lett for meg å rive meg løs, siden det er så elendig nå. Kanskje jeg prøver spillet igjen om 2-3 måneder for å se hvordan det er, men akkurat nå er det altfor mange bugs og exploits i spillet for at det skal være noe gøy å spille.

5706400[/snapback]

 

Jeg er helt enig med deg på alle punkter, og synes spillet suger. Men jeg gjør ikke en dritt ingame nå. Dekorerer et av husene mine eller romskipet mitt, det er vel alt. Spillet er tapt, og jeg håper de som kom på at CU og NGE skulle bli en del av spillet er skutt/hengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...