Gå til innhold

Star Wars Galaxies. Diskutèr det her.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv tatt en SWGpause. Har ikke spilt på vel 3mnd nå. Skjedd noe nytt som gjør det er verdt å starte i spillet igjen?

Fortsett med pausen din og ikke finn på å starte igjen.

 

Jeg er SW fan men dette spillet har utviklet seg til noe langt annet enn Star Wars.

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar
hvor finner jeg high ranked NS som kan droppe crystals?

Var ved NS stronghold og fant kun initiates,sentries og 1 spellweaver.Ingen krystaller fra dem,nei. :no:

holocrons er vel også bra å ha.Hvem dropper disse?

Alle NPC kan droppe crystals. Skal du ha gode bør du lete etter nightsister i området rundt nightsister stronghold på Dathomir. Primært bør du gå etter weavers, protectors og elders.

Lenke til kommentar

Jaja. kjøpte jump to lightspeed for å se om det har blitt noe bedre med den (jeg ble SÅ lei av å grinde før) spilte betaen, og det var ikke akkuratt det beste jeg har spilt.... kosta bare 14pund på play.com så det var en grei deal :) Jeg kunne ikke dy meg. måtte installere spillet igjen for å se min elskete spiller. Jeg vurderer nesten å starte en ny char....

Endret av allyse
Lenke til kommentar
I går grindet jeg marksman for å ta opp BH igjen...

Men når fort tusken ble overfylt av warlords og captains som tar for lang tid å ta med marksman skills skifta jeg til TKA. Resultatet ble 6 color crystals... :D

Da blir det litt av en rundtur på meg.

Rori-holocrons Tat-colorcrystal Dath-crystal

og hvis jeg finner a)noen å groupe med. b)kraytspawns. Tatooine igjen...

Tar gjerne imot andre locations til gode loots.

 

Til slutt:hvor lang tid brukte du på å finne den fordømte boar tingen i Hermit questen?

Nå er jeg lei av å swoope rundt i ørkenen!!! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...