Gå til innhold

Hvorfor forkortet HF2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kan bare ikke slutte å irritere meg over at flere stadig forkorter Halflife 2 til HF2. HF?! Om noen kunne opplyse meg om hvordan og hvorfor dette er korrekt, ville det glede meg utrolig mye.

Har lurt litt på om noen kanskje trodde det korrekte navnet var Hal Flife 2, eller eventuelt Halfli Fe 2, noe må det iallefall være..

Endret av _oDIn_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:!: lol, HF2? Den var ny ja, aldri hørt om HF2, men HL2 derimot er et av årets beste FPS spill (IMO årets beste)

Støtter M@R7!N der, er sikkert en gjeng med fjortisser som sier det er rett :p

Gjest member-60584
Skrevet

hvorfor måtte du nevne det? det der kommer til å irritere livskjiten ut av meg. seriøst hater når folk får navn, forkortelser etc. feil.

sånne gramatiske feil som "hvem cpu er best?".. grusomt. grusomt, GRUSOMT!

hvilket IQ troll har funnet på å forkorte half life 2 til hf2? det har jo blitt forkorta HL i flere år nu...

Skrevet

Fy pokker det irriterer meg også. HF 2 liksom. Har sett det et par ganger her på gamer.no og altfor mange ganger på vg. Nei nei nei.. det er for jævlig... Men håper disse "HF2-folka" skjerper seg...

En annen ting som irriterer meg er nå folk skriver lange innlegg uten komma og punktum. Det er til å spy av...

Sånn, der fikk jeg ut morgenirritasjonen... ;)

Skrevet

Det er mange forskjellige mennesker som bruker forkortelsen "HF2", det er bare å søke på akkurat det i forumet. Nevnte jeg at det var irriterende? 9 forskjellige tråder der forkortelsen blir brukt minst én gang, noen ganger flere, så et sted må denne lure idéen har kommet fra. Noen skriveleif er det neppe. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...