Gå til innhold

Beste Musen (fant ikke et bedre sted å poste)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finnes det en forhandler i Oslo?

Ikke som jeg vet, jeg kjøpte den på razerzone, for 3 uker siden ca. Men tror ikke de sender til Norge lengere. Men de den skal komme på noen netshops om ikke lenge. Komplett osv. Jeg betalete 739 for matte og mus inkl frakt. Så det blir litt

dyrere og kjøpe den i Norge. Men det er verdt det! :D

Lenke til kommentar
OM dere er mer intresert i det så hvorfor ikke flytte posten?, tanken var at de som kjøper heftige sjermkort har, jepp heftig mus, tror jeg traff ganske bra, håper vi er ferdige med det nå?

 

Virker som det er delt mening om dette, problemet er at jeg har bestilt mx1000, men det skulle være greit å få byttet den på datakjeden feks. Litt kjipt, jeg var sikker på at mx1000 var overlegen. Klarer ikke bestemme meg. Cs:source er som skrevet spillet som gjelder.

Allow me. :!: :!:

 

 

MX1000 er sikkert fin.

Lenke til kommentar
kommer det ikke toll/moms på dette?? eller sender de det som gift?? :hmm:

Hvis du venter litt. Den skal komme til Norge i uke 48. MX1000 er ikke bra hvis du driver med seriøs gaming, pga. lagg (delay). Razer DiamondBack er den desidert beste gaming musa, teknisk sett. Til musematte anbefaler jeg Q-Pad, den er et must å teste, gruser det meste (alt?, les mer HER!)... Vet ikke hvordan den er mot Steelpad S&S, men jeg vet at den ikke lager lyder og slitasje på musematte/skates er lik 0, imotsetning til "ruglete" plast/jern/glass matter.

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
Det er ingen tvil (i mitt syn) om at mx1000 er den beste musen noensinne produsert :yes: !

 

Jeg ville i allefall ikke valgt en mus med ledning i stedet for mx1000 samme hvor mye mere egnet den er for gaming! Ledning er alltid så i veien synes jeg...

Rent teknisk er vell razor best. Men smaken er som baken..

 

Offtopic "jeg har jo kun testet en ibm mus med ball og ledning, så den er jo best i mitt syn" :!:

Lenke til kommentar
Har selv MX510 og fUnC1030 og fungerer svin bra, men kameraten min har MX510 og Steelpad S&S og det er enda bedre så gå for sistnente kombinasjon, den er overlegen!

Hver sin smak... Har nå MX510+hyperglide+func. Gikk til innkjøp av SS, men den ble altfor grovt for min del.. Gikk tilbake til func jeg :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har func matta-da prøver jeg å bytte mx1000 mot mx510-de går sikkert med på det i en eller annen butikk,siden den koster noen lapper mer (har allerdet bestilt mx1000 i tro om at den var den beste, se første innlegg)

 

Mange som synes det var morsomt at jeg poset denne tråden her ;) , for å forklare enda mer, for dem som ikke har tenkt litt i samme banen, så vet jeg at mange på skjermkort tråden har 800xt-6800ultra, jeg er helt sikker på at ingen av disse Gamere har ordinær mus, derfor valgte jeg denne tråden, annet om hardware, er det jo knapt noen innom, og jeg har jo fått god respons. Men morsomt, ok, greit for meg.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Mange som synes det var morsomt at jeg poset denne tråden her ;) , for å forklare enda mer, for dem som ikke har tenkt litt i samme banen, så vet jeg at mange på skjermkort tråden har 800xt-6800ultra, jeg er helt sikker på at ingen av disse Gamere har ordinær mus, derfor valgte jeg denne tråden, annet om hardware, er det jo knapt noen innom, og jeg har jo fått god respons. Men morsomt, ok, greit for meg.

Nja, vel, tråden ble flyttet til riktig kategori for mange timer siden. Og uansett hvor morsomt eller kløktig det måtte virke for deg, så skaper det ekstra arbeid for moderatorer. Skulle alle tenke på samme måte og poste harddisk-spørsmål i Counter-Strike-kategorien (for, du vet, alle CS-spillere har harddisker), så blir det veldig mye rot.

Lenke til kommentar

Er veeeldig fornøyd med min MX1000. Funker fint til alt, og delay er ikke noe jeg synes er så mye tilstede at det merkes. MEN når det gjelder FPS spill, så er det vekten på musen som jeg synes er litt kjipt. Hender derfor at jeg konverterer tilbake til IE4.0 viss slagene blir harde i FPS:) Sikkert andre som mener vekten er helt grei, men smaken er som kjent som baken(og da mener jeg ikke full av dri** ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...