Gå til innhold

Beste Musen (fant ikke et bedre sted å poste)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

psilocybe: Du vet hva han mente.

 

r0zie:

prøvde diamondback i dag faktisk, men syns formen på den var helt feil, og at knappene på siden var veldig upraktiske..
Du kan ikke gjøre deg en mening om musa hvis du bare såvidt har holdt i den. Du kan få et førsteinntrykk, men det er litt tidlig å si at alt er feil.

 

Logitech MX510 er som 9800, og Razer Diamondback som x800.
:yes: , ja faktisk.
Lenke til kommentar
brukte den i noen timer og det gir vel meg et grunnlag til å gjøre meg en mening om jeg likte den eller ikke??

Syns knappene var alt for lette å komme borti helt uten videre, scrollen var helt feil plasert, og fant ikke noen behagelig måte å holde den på (3 fingre eller 2 fingre)

Noen timer er ikke nok.

 

Og scrollen er helt feil plassert, mellom de to museknappene! Oh noes!

Lenke til kommentar

kverulerer du på trass eller er du bare som i navnet ditt? ;)

 

Jeg syns at musa er dårlig ergonomisk formet for mine hender, kanskje jeg har større hender en deg, eller kanskje ikke, ikke vet jeg.

 

Edit: Dessuten, hvorfor i alle dager skal jeg utsette meg for selvpining med å bruker en mus som er direkte ubehagelig å bruke mer en noen timer bare for å få et grunnlag til å si at jeg ikke liker den, noe jeg allerede har? Viss det er sånn du ser på det, så kan jeg godt ta en spansk en å si at jeg har hatt den i et år - just to shut u up.

Endret av r0zie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...