Gå til innhold

Favorittbilen din i NFSU 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RX8 er definitivt den beste bilen i spillet. Den er godt på de fleste områder og drar ifra alle andre når det kommer til handling. En ting er å kjøre fort, en annen ting er og kunne holde farten uten å måtte bremse mye ned pga dårlig handling.

Endret av teutonic
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hyundai tiburon? Hvem kan like denne overflåsa bilen?

 

Gjør meg en stor tjeneste og ikke spill med denne bilen, det bare beviser det jeg allerede viste, at de fleste som spiller dette spillet ikke har lappen! Det er en Coupe med forhjulstrekk og V6 motor, det er sjeldent, men fortsatt ikke bra. Skal man lage en sportselig bil så skal man enten ha bakhjultrekk eller 4 hjulstrekk.

 

Men det vet vel kanskje ikke dere? Greit, nå kommer sikkert whinene med Audi TT og at den har forhjulstrekk osv, men den får man faktisk med Quattro, så shut it!

 

Uansett, det irriterer meg så grenseløst at de fleste som spiller dette spillet ikke har noe forhold til noen av bilene i det hele tatt, dere tar det som ser kulest ut med mest mulig styling på.. og dere tror vel kanskje også at Hyundai er et bra bilmerke? Tro om igjen, de har kanskje verdens største fabrikk for produksjon for biler.. ohh wait fyren eier faen meg en hel by i sør-korea.. men igjen.. når kom det noe bra ut av sør-korea? Utenom billig arbeidskraft?

 

Kjør noe med sjel, kjør noe med tradisjon.. kjør alt annet enn Hyundai!!!

 

Isj..

Lenke til kommentar
*snip*

Samme hvilken bil du velger i spillet vel?

Fysikken der har ingenting med virkligheten å gjøre.

 

Ja, den gir folk som spiller det et falskt inntrykk av hvordan bilene er i forhold til hverandre i virkeligheten, både mht. ytelse og kjøreegenskaper.

Men, det er jo bare et spill.

 

Jeebus.

Lenke til kommentar
Gjør meg en stor tjeneste og ikke spill med denne bilen, det bare beviser det jeg allerede viste, at de fleste som spiller dette spillet ikke har lappen! Det er en Coupe med forhjulstrekk og V6 motor, det er sjeldent, men fortsatt ikke bra. Skal man lage en sportselig bil så skal man enten ha bakhjultrekk eller 4 hjulstrekk.

Jeg må ærlig innrømme at jeg merker veldig lite forskjell på FWD, RWD og 4WD i NSFU2...

Lenke til kommentar

Må vel bli 240SX eller 3000GT, kosebiler begge to. Og så klarer man jo liksom ikke å holde fingra unna Skyline, den er jo som en vis mann sa en eneste stor Playstation for voksne til £50.000. Akkurat nå kjører jeg 106, men er ikke så veldig begeistra for FWD på bilen. Den drar i hvert fall en god del mer enn 206, og er ikke så dårlig blant de bilene en starter med.

Lenke til kommentar

Jeg kjører nu en "Subaru Impreza WRX" trur jeg den heter.

Får litt over 350 km/t med den.

Tenkte jeg sku trimme en Mustang.

 

 

Forresten, style Hummer'n. Den blir drit stilig. Pluss at det er plass til 12 subber :ohmy:

 

Edit: Kjørte nu nettop. Fikk akkurat 365 km/t med Subaruen :)

Mustang GT: Har den bare lvl 2 performance?

Endret av KrougeR1987
Lenke til kommentar
Hyundai tiburon? Hvem kan like denne overflåsa bilen?

 

Gjør meg en stor tjeneste og ikke spill med denne bilen, det bare beviser det jeg allerede viste, at de fleste som spiller dette spillet ikke har lappen! Det er en Coupe med forhjulstrekk og V6 motor, det er sjeldent, men fortsatt ikke bra. Skal man lage en sportselig bil så skal man enten ha bakhjultrekk eller 4 hjulstrekk.

 

Men det vet vel kanskje ikke dere? Greit, nå kommer sikkert whinene med Audi TT og at den har forhjulstrekk osv, men den får man faktisk med Quattro, så shut it!

 

Uansett, det irriterer meg så grenseløst at de fleste som spiller dette spillet ikke har noe forhold til noen av bilene i det hele tatt, dere tar det som ser kulest ut med mest mulig styling på.. og dere tror vel kanskje også at Hyundai er et bra bilmerke? Tro om igjen, de har kanskje verdens største fabrikk for produksjon for biler.. ohh wait fyren eier faen meg en hel by i sør-korea.. men igjen.. når kom det noe bra ut av sør-korea? Utenom billig arbeidskraft?

 

Kjør noe med sjel, kjør noe med tradisjon.. kjør alt annet enn Hyundai!!!

 

Isj..

Det var da fælt da? Syns heller ikke at hyundai er noe bra bilmerke men bilen er grei nok og kjøre i spillet. Har billappen men jeg er sier ikke: Oh shit. den bilen der er bra i virkeligheten. Den har jeg kjørt. Den velger jeg

 

Er vel ett fett om en spesifik person velger en 106, 206, focus eller tiburoen.

Det er vel en grunn til at bil spill blir lagd. For at en person selv kan velge ut i fra utvalget av biler i spillet hvilken bil han/hun liker og kjøre i spillet. Så kjeft

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...