Gå til innhold

Favorittbilen din i NFSU 2?


Anbefalte innlegg

Min er for øyeblikket Mazda RX-8...

Kjørte bare RX-7 :love: i enern så jeg ble litt skuffa når den ikke var med i toern!

Eller kommer den kanskje sinere???

Begynner å bli litt kort med cash nå da det her er tredje bilen jeg begynner å style... :p

Har en ferdig stylet, å en bare halveis...:/

 

 

Så har dere noen favoritter???

Kanskje et råd da jeg ikke orker å teste ALLE bilene fult ut...Altfor mye arbeid også blir det ganske dyrt... :thumbdown:

 

 

EDIT1: leif

 

EDIT2: Kanskje dere kunne legge ut et screenshot a bilene deres???

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 4 biler nå.

 

Kjører nå en Audi TT.

I garasjen min har jeg en Hyundai Terriano (er det den heter??), En Audi A3 og en RX-7.

 

Hyundaien er topptrimma og styla, det samme er TT'en. Har akkurat trimma RX-7'en. Nå gjør den 320 km/t :-D Må style den før jeg kjører mer med den.

Nå må jeg kjøre inn litt cash, har bare 885 dollar igjen. Det koster å trimme biler.

 

Har fått åpnet nesten hele kartet nå. Har bare ytterste delen av coal harbour igjen.

 

Er det bare meg, eller er det kjedelig å kjøre i bayview heights?? Lengst nord på kartet med andre ord. Er jo bare svinger der og ingen kryss eller noe annet.

Lenke til kommentar

HEHe...vet hater å kjøre oppe i fjellene der...:/

Bruker å kjøre runder på motorveien...:p

Får testet toppfart der...

Fikk akkurat vite at det hadde kommet en RX-7 inn i butikken...:/

Har brukt en god del penger på RX-8 min så nå har jeg ikke råd til å fikse RX-7 min....:/

Fikk du 320 uten nitro???

Hmm...lurer på om man får sprenge den forige fartsperren på ca 380km/t som var på det gamle spillet?!

Hadde jo vært kult å komme opp i 400 da uten at motoren gikk t helvette... :yes:

 

Foresten et screenshot av min halv ferdige RX-8 (med vinger)

Rart den ikke kan fly :hmm:

post-189-1100679948_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Heh...syntes også min Hyundai Terriano tror jeg den heter, var bra helt til jeg prøvde noen av de litt nyere bilene....

Dem satt jo som støpt på veien...helt sykt hvor rævkjørt de andre bilene var i forhold...

Skulle fan tro dekkene var laget av banan skall...

Å det hadde ingenting med at jeg ikke hadde oppgradert dekkene for det hadde jeg...men de nyere bilene hadde mye bedre kjøre egenskaper...=)

Lenke til kommentar
HEHe...vet hater å kjøre oppe i fjellene der...:/

Bruker å kjøre runder på motorveien...:p

Får testet toppfart der...

Fikk akkurat vite at det hadde kommet en RX-7 inn i butikken...:/

Har brukt en god del penger på RX-8 min så nå har jeg ikke råd til å fikse RX-7 min....:/

Fikk du 320 uten nitro???

Hmm...lurer på om man får sprenge den forige fartsperren på ca 380km/t som var på det gamle spillet?!

Hadde jo vært kult å komme opp i 400 da uten at motoren gikk t helvette... :yes:

Har bare KJØRT i 304 km/t da.. Men tar du den på den test greiene i garasjen. Så kan du sette opp hvordan bilen skal være. Og da måler den topphastigheten på den. Da viste den 320 på min TT... Gleder meg til jeg får råd til den feiteste turboen til RX-7'en min.

Håper det går ann å passere 400.. Hadde vært lite fett da.

 

Forresten. Vett dere om noen fete plasser å hoppe på?? Finner ingen jeg :-(

Er en liten en i begynnelsen av Bayview Heights på den venstre veien. Men ellers er det bare sånne pingle greier.

 

Hadde en 240SX i begynnelsen. Prolemet med den var at jeg blåste motoren hver gang jeg kjørte drag. Jeg maksa den etter halvt løp og så var det bare å prøve å ikke la motoren gå varm.

Møkk irriterende da jeg skulle bytte bil. Trodde kanskje jeg fikk igjen pengene jeg hadde lagt ut på bilen når jeg bytta den inn. Men det gikk definitivt ikke. Mista 240SX'en min, topp trimma, og fikk en rølpete Corolla.. Skikkelig depp.

Lenke til kommentar

Har du kjørt i 304 uten nitro??? har hatt 327 me nitro.... :!:

Dæven det var skøy...gikk så sinnsykt fort...=) kunne aldri kjøre så fort i enern untatt på drag banene men det er kjedelig...mye artigere å kunne slå seg løs i byen...=)

 

 

Huff tror jeg skal ta å legge meg nuh...har spilt i hele natt...:p

*gjesp*

Lenke til kommentar

Jepp har hatt 304 uten nitro.. Kjørte det outrun opplegget på freeway'en. Full spiker av gårde og drafta en skyline som bare faen. Fikk kasta meg ut i en nedover bakke og raste forbi han. akkurat i bunnen av bakken så var jeg i 304. Sank litt på flaten da. Rett etterpå, så brukte jeg nitro'en over en liten bakketopp. Klarte og hoppe rett i fronten på en hvit varebil. Da tapte jeg den outrun'en...

 

Hva liker dere best ??? Circuit, drag, sprint, drift, Street X, URL eller outrun..

Jeg digger drag og URL. Mest fart i drag, og mest penger i URL.

 

Har forresten ett fett magazin med bilen min på.. Fotografen var akkurat bak en liten bakketopp. Og jeg kom kjørende med full nitro og greier. Hadde ivhertfall 270. Hoppa over fotografen, men kjøringa stoppa og jeg fikk velge kamera. Bildet er av en Audi TT, 1 meter opp i lufta med nitroflammer ut pottene. Kongebilde :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

hyundai_tiburon_liten.jpg

Klikk for større bilde :)

 

Edit: Denna går forresten i 360km/t (absolutt maks med full nitro etter noen testrunder på motorveien).

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...