Gå til innhold

Favorittbilen din i NFSU 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takktakk, jeg liker egentlig ikke all karbonen, men jeg må ha det for å få 10 stjerner. Noen som vet hvor lang jeg må komme for å få wide bodykit? Har bare Wider Carbon Bodykit..

 

Ja syntes all den karbonen var litt teit...man sku ha kunnet velge selv hva man skal ha på bilen...:/

Har fått en del nye deler til bilen min som egentlig er styggere enn de gamle delene jeg har fra før, men som jeg har måtte putte på for å få fler stjerner...:/

 

Heh da jeg skrev denne topicen så var jeg Helt i hundre etter NFSU2 å spilte det nesten hele tiden...

Men så kom jo seff HL2 å ødela... :p

Så jeg ser at jeg henger litt etter dere andre me bilbyggingen...

Sinnsykt råe biler folk har fått til å lage her...Har begynt å spille litt nå igjen så jeg kan komme å brife litt jeg også... :p

Lenke til kommentar
Hyundai tiburon? Hvem kan like denne overflåsa bilen?

 

Gjør meg en stor tjeneste og ikke spill med denne bilen, det bare beviser det jeg allerede viste, at de fleste som spiller dette spillet ikke har lappen! Det er en Coupe med forhjulstrekk og V6 motor, det er sjeldent, men fortsatt ikke bra. Skal man lage en sportselig bil så skal man enten ha bakhjultrekk eller 4 hjulstrekk.

 

Men det vet vel kanskje ikke dere? Greit, nå kommer sikkert whinene med Audi TT og at den har forhjulstrekk osv, men den får man faktisk med Quattro, så shut it!

 

Uansett, det irriterer meg så grenseløst at de fleste som spiller dette spillet ikke har noe forhold til noen av bilene i det hele tatt, dere tar det som ser kulest ut med mest mulig styling på.. og dere tror vel kanskje også at Hyundai er et bra bilmerke? Tro om igjen, de har kanskje verdens største fabrikk for produksjon for biler.. ohh wait fyren eier faen meg en hel by i sør-korea.. men igjen.. når kom det noe bra ut av sør-korea? Utenom billig arbeidskraft?

 

Kjør noe med sjel, kjør noe med tradisjon.. kjør alt annet enn Hyundai!!!

 

Isj..

En venn av meg har Hyundai tiburon, eller Hyundai COUPE som den heter på norsk!

Men dog ikke V6 versjonen, har kjørt den, og den er digg å kjøre! Sparker ikke så mye ifra, men den er skikkelig digg inni, den ser fin ut å etter at han senka den, fikk på breie dekk og fete felger. Men selvom du ikke liker den så behøver du ikke klage som faen å si at ååå den er så dårlig osv.. Kunne du holdt for deg selv egentlig!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Når man har oppgradert bilene fult, er det ingen som slår Mazda MX-5 (miata). Den svinger som en drøm selv i 300km\t. Ingen over ingen ved siden...

Det stemmer faktisk. Personlig synst jeg det er litt dumt at man begynner med den beste bilen, nemlig MX-5. Liker best når man spiller seg "opp", får det beste til slutt osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...