Gå til innhold

HL2-Nvidia, Perfekt. Som jeg tenkte


simalarion

Anbefalte innlegg

Hl2 kjører helt utrolig på mitt gs 2400 6800. med bevegelser på skjermen er jeg oppe i 130fps-når det er et par stykker med eksplosjoner 80fps-jeg har ikke sett fps under 60 (spilt noen timer). Hold dere fast, dette på 1600-1200 alt helt på fult fra spillet.

 

Så da lurer jeg på hva alle dere som har anbefalt ati kort så for---- hardt i forhold tiil gainwards gs som var på tilbud hos komplett. Iriterer meg fakisk litt at jeg ikke orket å argumentere mer mot en det jeg gjordet nå, men på en annen side jeg kunne tatt feil å det haddet vært være.

 

har seff mange screen shots med fps som jeg skall legge opp

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

slik er instillingene fra menyen. Dette ble jo ikke så sexy bilder da men det er ikke poenget, kommer tilbake med bilder med mer action senere.

 

Cisco læreren kan ikke undervise i morgen pga han må vitne i retten, de var dumt :innocent::thumbup:

 

Edit: En morsom detalj er at dette er det eneste spillet som ikke sier "nvidia the way its meant to be played" så kjører det f--- best av alle spill, ingen av de andre spillene jeg har kjører så bra fps på 1600-1200 med aa og af på fult

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Kjører fint som f på X800 også, men jeg har dog bare 60 fps pga vsync.

 

Så da lurer jeg på hva alle dere som har anbefalt ati kort så for---- hardt i forhold tiil gainwards gs som var på tilbud hos komplett.

Er det noen som har påstått at 6800 ville gjøre en dårlig jobb i HL2?

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Du har sikker sett påstanden når trådstarter lurer på hvilke kort han skall kjøpe

 

skall du spille HL-2 :Ati

skall du spille doom 3:Nvidia

 

Det er mulig jeg skulle tatt påastandene for det de var, men lurte faktisk på om jeg kunne kjøre med all eyecandy på etter at de ble repitert om og om igjen.

 

Har hørt at noen har runnet hl-2 alt, så jeg spilller utroooolig sakte :thumbup:

Lenke til kommentar
Har hørt at noen har runnet hl-2 alt, så jeg spilller utroooolig sakte :thumbup:

Da kan de virkelig ikke ha tatt seg tida til å suge inn atmosfæren og nyte handlinga :no:

 

Jeg digger å bare fortape meg inn i spillverdene, og jeg tror nok halflife 2 er et sånn spill som får meg til å gjøre det. Det er som regel sånn jeg vet at et spill er bra, når jeg tar meg selv i å glemme verden rundt meg og tre inn i rollen som hovedpersonen.

 

Husker når jeg spillte deusex, :love: forsatt mitt favoritt spill, jeg var JC denton for alle penga og rollespill aspektet og de "frie" valgene styrket denne opplevelsen. Får vell prøve 2ern nå som jeg har maskin til å kjøre det, har hørt mye stygt om det spillet av andre fans av 1ern though :(

Lenke til kommentar

Altså både ATI og nvidia kjører både doom3 og HL2 dritglatt. Det er jo sinnsykt rå skjermkort. Det er bare det at folk blir så opphengt i hvem som yter best at de glemmer hvilket ytelsesnivå de allerede snakker om, og det som ikke er best kan oppfattes som dårlig. For meg er det ikke så stor forskjell på sinnsykt bra og uberbra.

 

Jeg er veldig overrasket over hvor bra HL2 kjørte på mitt Ti4600. Kan sette alt på max og kjøre i 1280*1024 _uten_ AA og AF. Men uansett så henter jeg mitt x800pro-kort fra posten imorgen :D

Lenke til kommentar
Har hørt at noen har runnet hl-2 alt, så jeg spilller utroooolig sakte  :thumbup:

Da kan de virkelig ikke ha tatt seg tida til å suge inn atmosfæren og nyte handlinga :no:

 

Jeg digger å bare fortape meg inn i spillverdene, og jeg tror nok halflife 2 er et sånn spill som får meg til å gjøre det. Det er som regel sånn jeg vet at et spill er bra, når jeg tar meg selv i å glemme verden rundt meg og tre inn i rollen som hovedpersonen.

 

Husker når jeg spillte deusex, :love: forsatt mitt favoritt spill, jeg var JC denton for alle penga og rollespill aspektet og de "frie" valgene styrket denne opplevelsen. Får vell prøve 2ern nå som jeg har maskin til å kjøre det, har hørt mye stygt om det spillet av andre fans av 1ern though :(

enig i at deus ex er det beste jeg har vært borti på gameplay :w00t:

Lenke til kommentar
Husker når jeg spillte deusex, :love: forsatt mitt favoritt spill, jeg var JC denton for alle penga og rollespill aspektet og de "frie" valgene styrket denne opplevelsen. Får vell prøve 2ern nå som jeg har maskin til å kjøre det, har hørt mye stygt om det spillet av andre fans av 1ern though :(

Skjønner akkurat hva du mener med Deus Ex =) Har spilt det spillet minst 10-15 ganger fullt ut (Orker ikke å overdrive med i skrive 1000000000000 ganger osv...). Brukte så laaaaang tid som mulig hver gang for å se om det er noen detaljer jeg misser her og der ;)

 

Har Invisible War også, men det er sant som det sies, man får "klaus" følelser av det i forhold til enern. lyssettinga og slikt er mye bedre, grafikken har tatt seg litt opp (Ser nesten på Invisible War som overgangen fra forrige gen. grafikk til D3, HL2 osv). Det er et midt på treet spill syntes jeg, men det som er aller mest frustrerende er at alle våpen har EN og SAMME type ammo! Gah! Noen trøkka huene opp i rævva og tenkte med langefingern mot folket når de lagde den delen av det spillet mener nå jeg da...

 

Nettopp starta å game HL2, så vi får se... Kjører det med alt på "full guffe", vannet reflekterer alt og ikke "bare" verden som er default. 1024x768 6xAA 16xAF, flyter fint det =)

Lenke til kommentar

Tar bilde med Fraps først (må kjøpe for å få lagret i jpg ) så må jeg konvertere til jpg,så blir de på 500kb o.l

 

faktisk helt nede i 130kb, dette gjør nokk mye med kvaliteten.

 

Men jeg sjekket om alt stod på fult-så at jeg haddet på - hirgh performance- satte på -high quality- da droppa fps helt ned i 20-30 når det kjeddet ting, så den settingen kan jeg ikke beholdet-får teste denne settingen på neste forceware driver :whistle:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...